thuis en helemaal heppy

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik weer thuisgekomen.... met onze twee zoontjes!
Ik ben op 6 september opgenomen in het ziekenhuis omdat een van de kindjes niet meer goed groeide. Op maandag hebben ze toen een doppler echo gemaakt om te kijken naar de doorbloeding van de navelstreng. Deze bleek toch weer achteruit te zijn gegaan. En ze hebben besloten om de kindjes te halen op 11 september.
Ik heb dus op 11 september de keizersnee gehad( 1 stuit en 1 dwars). En om 12.17u is Mika geboren met een gewicht van 2215gram en 47cm en om 12.18u is ook Bjorn geboren met een gewicht van 2230 gram en ook 47 cm.Het verschil in groei viel dus erg mee...maar 15 gram verschil!
De kindjes zijn op de kinderafdeling gekoemen en moesten in een warm bedje en hebben een infuusje gehad voor de glucose... ook hadden ze best moeite met drinken.
de streefdatum om naar huis te mogen was ongeveer 23 september... maar daar was het wonder dat borstvoeding heet..toen die einelijk goed op gang kwam gingen de mannetjes ook erg goed drinkenen hebben ze het afgelopen weekend zo goe goed gedaan dat we nu lekker met z'n allen thuis zijn!!!
heeeeeeeeeeeeeerlijk....
liefs mamma Ciske, Mika en Bjorn

Op de foto ons prille geluk... net een uutje na de keizersnee...

Gefeliciteerd met je onwijs schattige mannetjes. Wat een rijkdom twee van die prachtige kereltjes! Gelukkig viel het verschil in groei dus nog wel mee. En wat onwijs fijn dat ze het zo goed doen op je bv. Moet wel een heerlijk gevoel zijn, zeker als je ze dan zo snel mee mag nemen!

Ik hoop dat jullie lekker genieten met z'n viertjes!

Syl
35+5

Van harte gefeliciteerd met de 2 jongens Ciske, ze zijn prachtig! En echte taaie ventjes zo te lezen!
Leuk dat je de foto hebt geplaatst - ook dat mama en papa er in staan: jullie zien er echt heel erg gelukkig uit met z'n 4tjes...
Fijn dat jullie nu al thuis zijn. Geniet lekker van het samen zijn, en probeer lekker uit te rusten. Zo'n keizersnede is niet niks volgens mij en je krijgt het nog druk zat... maar ja: Double the trouble; twice the fun! he?
Lfs,
KC

Van harte gefeliciteerd met je 2 zoontjes. Lekker dat ze het zo goed doen op de bv.

groeten janneke

Hallo Ciske

Wat ben ik blij wat van jullie te lezen. Elke dag keek ik wel even op de site maar ik zag maar niks maar nu toch en gelijk een fotootje erbij. Wat zien jullie er gelukkig uit op de foto. Ik verlang nu helemaal naar mijn knulletjes als ik jullie zo zie. Gelukkig is alles goed gegaan en mochten ze ook eerder naar huis.

Geniet van je kraamtijd, ook al is er al bijna 1 week voorbij.

gr angelique

Hoi Ciske,

GEFELICITEERD met je 2 mooie knulletjes.

Heerlijk zeg dat ze het alle 2 zo goed doen en al lekker thuis in hun eigen bedje liggen.
En wat een leuke foto, jullie zien er erg gelukkig uit (logisch met 2 van die knulletjes).

Rust maar goed uit en geniet van deze mooie tijd.

Kruimel

Onwijs gefeliciteerd met jullie twee zoontjes! Wat een plaatjes om te zien zeg.
En super dat het goed gaat.
Lekker genieten meid.

liefs Suus

Van harte gefeliciteerd meid,met deze twee heerlijke kereltjes!
Ben blij voor jullie dat het allemaal zo goed gaat!

Liefs,Ingrid

Terug
Bovenaan