thuis of werken??

ik heb vandaag ontslag genomen..Ik werkte altijd in de ondersteuning voor mensen met een verstandelijke beperking, in woonvoorziening. Sinds ik mijn zoontje heb ben ik in de ondersteuning thuis gaan werken 1op1 begeleiding. Maar dat bevalt helemaal niet, ik mis collega's en de groepsgebeuren...
nu heb ik ontslag genomen en ga voorlopig niet werken...Straks als de 2e er is is de oudste 17mnd, krijg ik het al druk zat, en we wonen op een boerderij, en daar is ook zat te doen..
Werken jullie, en blijven jullie werken?

Voordat wij onze oudste (2 jr) kregen stond ik altijd fulltime voor de klas. Daarna ben ik parttime gaan werken (3 dgn) en dat blijf ik na de geboorte van de 2e ook doen.

Toen de eerste geboren werd ben ik als gastouder 2 dagen in de week gaan werken bij een gezin thuis. Mijn oudste kon dan lekker mee en kwam zo ook in contact met andere kinderen.
Toen nr 2 geboren werd ben ik gestopt met werken. Zit anderhalf jaar tussen en ik vond het druk zat.
Nu bij nr 3 zit er weer 1,5 jaar tussen, maar ga ik na de geboorte mijn eigen bedrijfje officieel maken.
Ik maak oa. kinder- en bruidstaarten en ga ook workshops geven. Dit kan ik wel grotendeels in de avonden en weekenden doen. Ik merk wel dat ik echt iets om handen moet hebben en mezelf moet blijven ontwikkelen.

Ik werk nu 25 uur en dat zal ik ook blijven doen. Ik werk onregelmatig in de verstandelijk gehandicapten zorg, dus ook met slaapdienten. Met 1 slaapdienst draai je al 14 uur, dus zoveel zal ik niet weg zijn.
Vind het ook wel lekker om te blijven werken en thuis blijven is financieel geen optie.

ik stop voorlopig met werken na mn bevallig. ik vind het werk dat ik nu doe helemaal niet leuk, maar wil het nu dan nog maar even uitzitten tot mn verlof en dan plak ik er nog een paar maanden extra aan vast. zodra de baby een half jaartje is ga ik eens kijken wat ik wil gaan doen en dan rustig wat zoeken

hallo
ik werk 25 uur en dat wil ik blijven doen
eigelijk voor het finaciele plaatje moet ik nog wel wat meer werken maar dat reden we wel met wat zuiniger leven

voor de rest vindt ik het ook leuk om te werken even wat anders

Terug
Bovenaan