thuis uit het ziekenhuis

Hallo dames.

Na het plaatsen van de cerclage op maandag, mocht ik gelukkig gisteren weer naar huis. De ingreep op zich ging prima, alleen na die tijd veel buikpijn en pijn van onderen gehad zeg maar. Met name zitten en lopen was pijnlijk. Maar ja, vandaag gaat het weer een stuk beter. Moet wel de hele week rustig aan doen, dus zit ik de hele dag op een stoel met de benen hoog. Saai wel hoor.
Liefs Nienke

Goh, ik had nog nooit van cerclage gehoord. Hoe lang duurde je vorige zwangerschap? Veel sterkte in ieder geval en een gezonde zwangerschap toegewenst die lang genoeg gaat duren!

Groetjes,

Lizzy

he meissie,

je bent er weer! ik had gisteren al een berichtje voor je achter gelaten maar die staat ergens onderaan....
het is gelukkig goed gegaan! je zal wel blij zijn weer thuis te zijn! lekker in je eigen bed.. en meisje weer goed kunnen knuffelen..
las dat je toch wel veel pijn hebt gehad.. klote! hoelang blijft dat ding nu zitten??
weet je al wat het gaat worden?
moet je nou gauw weer op controle??

gaan jullie nog op vakantie? wij gaan 6juni naar turkije.. heerlijk! ff 8dagen er uit.. ik zou wel veel langer willen maar ja stefan wil dagen over houden voor sept..!
ff weer totaal andere vraag.... ben jij al bezig met zindelijkheid? ik wilde vd zomer beginnen.. maar mijn buurvrouw ook en haar zoons zijn van 12/10/2005!! precies 1jr ouder dan jou meisje..  
ben ik nou overactief.. of heel erg... vooruitstrevend??(schrijf je dat zo??  errug leesblind!!)  
ik moet morgen naar consultatieburo..  

lees je gauw weer..
blij dat je er weer bent!

liefs Annemieke  

Terug
Bovenaan