A
Anoniem
Guest
Zijn er nog meer moeders die (deels) thuis werken? Ik geef twee avondlessen op de donderdag en bereid die thuis voor (verder werk ik nog niet). Af en toe vind ik het wel moeilijk hoor, om werk en kind te combineren. David slaapt meestal wel goed overdag maar heeft ook wel dagen dat hij veel huilt of slecht slaapt (zoals vandaag). Dan zit je bijvoorbeeld te werken en ondertussen probeer je te besluiten of je hem uit bed haalt of nog eventjes laat huilen (misschien valt hij toch in slaap?) en je hebt voor geen van beide dingen 100% aandacht.
Ik ben blij als hij straks 2 dagen naar de creche gaat (vanaf april) en ik lekker rustig kan werken. Ik geef begin april nog wat avondlessen en dan is dat gelukkig ook klaar en ga ik overdag lesgeven. Dan heb ik op mijn vrije dagen hopelijk ook gewoon de volle aandacht voor David!
Ik ben blij als hij straks 2 dagen naar de creche gaat (vanaf april) en ik lekker rustig kan werken. Ik geef begin april nog wat avondlessen en dan is dat gelukkig ook klaar en ga ik overdag lesgeven. Dan heb ik op mijn vrije dagen hopelijk ook gewoon de volle aandacht voor David!