Thuis

Hoi Meiden,

Ik zit de rest van de week ziek thuuis. Want als ik nu ga werken en iemand iets verkeerd tegen me zegt ontplof ik. Dat is niet goed dus dan maar rustig thuis blijven en nadenken. Wat nu verder. Mijn wens is natuurlijk erg groot dus ik wil een kindje dat staat vast. Maar ik wil niet dat de gyn tegen mij zegt: het is nu weer gelukt ga het maar nog 6 mnd zelf proberen. Ik ga mezelf niet opnieuw zolang teleurstelling na telteurstelling opzadelen en misschien na lange tijd zwanger worden. Je bent dan zo blij! En dan word het toch van je afgepakt. Daar kan ik dus niet een 3e keer tegen. Ik wilde zo graag een jonge moeder worden en als het zo doorgaat komt daar niets van. Ik ga gewoon vragen of ze gewoon door gaat met het plan van IUI. Misschien klinkt het raar maar zo kan ik het wel aan.
Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft en wat heeft de gyn bij jullie gedaan???

Ik heb zoveel steun van jullie gekregen dat het nu al een stuk beter met me gaat. En mijn vriend Danny en mijn moeder zijn mijn rotsen in de branding. Daar krijg ik zoveel steun van dat ik weer zin krijg in het leven.

Nou is weer lang zeikverhaal geworden maar ik moest mijn ei ff kwijt (wat een rare zin zo).

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy,

Jeetje zeg, wat erg!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor....

Het spijt me echt dat het mis is gegaan, ik ben ook zo bang dat het bij mij mis zal gaan, heb er vannacht over gedroomd.

Ik zal voor je duimen dat het snel lukt en dat de gyn je nu gewoon voor IUI moet laten gaan!

Dat jonge moeder gevoel heb ik ook, dus ik begrijp je helemaal...

Nou sterkte meid....

veel liefs...
MoMo

lieve claudy,

ik snap je gevoel wel (probeer ik althans) over dat je bang bent dat het nog eens fout zal gaan (ik vind het heel erg voor je dat het nu mis is gegaan) maar onthoudt wel goed dat een iui behandeling niet betekend dat het dan allemaal goed gaat!!!

ook dan kun je een mk krijgen!!
het is geen vrij brief voor een voorspoedige zwangerschap....

heel veel sterkte de komende tijd

xx kimpansee

Lieve Claudy

Dat is echt balen zeg. Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad, dus om te zeggen dat ik je gevoel snap is niet helemaal juist. Maar kan me er wel iets bij voorstellen. Vooral omdat je zo graag een kindje wil.
Ik weet niet wat je nu moet doen, dat is iets wat jullie samen moeten beslissen. Maar ik denk aan je en wens je heel veel sterkte om over dit verlies heen te komen.

Liefs janna nienke

Hoi Claudy,

Wat sneu voor je. Ik heb gelukkig nog nooit een mk gehad, maar het lijkt me echt verschrikkelijk! Hoop dat je jezelf weer snel een beetje beter voelt en uit je dip komt! Dit weekend wordt het iets beter weer schijnt, dus sluit je niet op met je verdriet, en ga samen iets leuks doen. Ik hoop dat je daar een beetje van opknapt.

Veel sterkte en liefs Lill.

Hee Claudy,

Ik begrijp je gevoel heel goed meid.
Ik had ook na mijn mk dat gevoel alsof je een heel mooi cadeautje hebt gehad en dat wordt dan weer afgenomen...

Zo ontzettend oneerlijk, zeker als het je 2x overkomt...
Een vriendin van mij heeft het ook gehad en haar gyn. is toen met onderzoekjes gestart. Oa haar schildklier en een chromosomenonderzoek om alles uit te sluiten. Misschien kun je dit verwachten en hopelijk kan je planning met IUI gewoon blijven staan!

Ik denk wel dat je ook veel herkenning zult vinden bij de meiden van het forum
"zwanger na een miskraam" (tip).

Sterkte!
lfs van Suus

Hoi kimpansee,

Ik ga er niet vanuit dat de iui mij een goede zwangerschap gaat geven ik wil alleen dat ik weer snel zwanger ben. Dat bedoelde ik. Ik weet dat je na een iui ook een mk kan krijgen maar dat zou ik beter aan kunnen als het snel gebeurt dan dat ik eerst weer een jaar verder sukkel zwanger wordt, blij wordt en weer een mk. Snap je?

Liefs Claudy

MoMo,

Niet zorgen maken hoor! Blijf positief ondanks je droom. ik hoop dat voor jou wel alles goed blijft gaan. Kan jij wel dromen van het jonge moederschap. Dat verdien je gewoon. Hou je me op de hoogte van je vorderingen???

Liefs Claudy

He Claudy,
ik ben blij te horen dat je even lekker thuis bent en veel steun krijgt en als je je over een week nog niet goed genoeg voelt kan je er misschien nog wel wat dagen aan plakken?
ik vroeg me af of ze niet wat onderzoekjes gaan doen zo na 2 miskramen. je gaat er natuurlijk van uit dat t toeval is, maar moeten ze niet uitsluiten dat er iets anders is. ik wil je helemaal niet bezorgd maken, alleen misschien kan je dan goed gewapend naar de gyno gaan...ik kan me voorstellen dat t echt heel eng is om zo weer zwanger te worden, ook al gaat t snel. en als er dan wat dingen uitgesloten zijn voelt t misschien toch beter! veel sterkte nog komende tijd en fijn dat je ons op de hoogte houdt, lis

Terug
Bovenaan