Thuis!!!!

Hallo meiden,

woesdag zijn we naar huis gegaan. Gister gehoord dat alle organen goed zijn (pfff) en 10 feb. horen we hoe ze het verder in gedachten hebben. Ze mag eerst even aansterken omdat ze wat traumatisch reageerde op alle acute handelingen van de vp.

Ik vond het wel een enorme aanslag op mijn emotionele kracht maar goed, het ging en gaat mij/ons om Meike.

Hopelijk zal het diepe slapen van Meike doorzetten en is het slechte slapen over maar misschien is het wat te veel gevraagd haha.

Bedankt allemaal voor de belangstelling en de beterschapswensen.

Liefs Renske

Gelukkig dat ze weer thuis is. Hopelijk gaat het nu idd een hele tijd goed en hoeft ze nu niet meer zulke traumatische dingen meer mee te maken. Want kan me voorstellen dat het wel een beetje raar is dat je allemaal vreemde mensen om je heen hebt die dan ook nog van die vervelende dingen met je doen.
Verwen die kleine meid maar lekker....

Groetjes Jolanda

There's no place like home!
Wat heerlijk om weer met zijn allen thuis te zijn.
Hopelijk houdt ze er niet teveel nare gedachten/gevoelens aan over...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Jeetje Renske, wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug! Heel veel sterkte met aansterken en hopelijk krijgt je kleine meid snel het vertrouwen terug.

Ben wel erg benieuwd wat er nou uit alle onderzoeken komt!

Liefs
Susan

Inderdaad heftig zeg, Renske! Nu ff lekker bijkomen thuis, ff rust! Heb je zelf ook nog even vrij? Hopelijk hoef jij nu niet gelijk weer te gaan werken.

Maar ik ben ook benieuwd naar wat ze 10 feb dan te zeggen hebben!

Succes en sterkte!!

Liefs, Marloes.

Het is ook niet niks wat de kleine meid allemaal mee heeft moeten maken!Sneu hoor.
Verwen haar lekker met veel liefde,het komt heus allemaal goed!
Groetjes Tanja

Wat ontzettend fijn dat jullie weer lekker thuis zijn.
Dat zal jullie vast weer goed doen, lekker je eigen spullen om je heen.
Ik hoop dat jullie lekker kunnen bijtanken en slapen en dat het nu weer goed gaat
met  Meike.

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan