thuisblijven?

A

Anoniem

Guest
was benieuwd of er ook meiden zijn die lekker thuisblijven bij de kindjes?
puck is nu 12.3 wk en ik verveel me geen moment. zou er niet aan moeten denken om haar weg te brengen naar kdv of oppas...

en jullie??

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hey,

Ik ben nog lekker thuis, maar dat is omdat ik geen werk kan vinden.
Ik moet dus binnenkort wel weer aan het werk en Tymo naar KDV brengen helaas.

Wil eigenlijk wel heel graag thuis blijven tot hij 1 jaar is, maar ja aan alleen papa's centjes hebben we niet genoeg en om mijn beesten kosten handenvol met geld.

Geniet idd maar lekker van de tijd die je nu hebt. Het isecht fijn om lekker bij je meisje te zijn.

Liefs denise

Tymo 1-juni 2007

Hoi Debby

Ik zou ook graag thuis blijven, maar helaas ben ik geen binnenzitter, en ik hou ontzettend van afwisseling, dus ik zal altijd blijven werken. Op dit moment zelfs 4 dagen...maar ja ben ook kostwinnaar....en de hypotheek moet betaald worden he! Dus hoe graag ik het ook zou willen....ik ben er niet voor in de wieg gelegd!

Hier alleen geen KDV, die sluiten hier in de stad allemaal om 18 uur...en tja soms werk ik dan en mijn man zeker. Ik werk onregelmatig, dus was voor mij geen optie...dus de oma's worden hier ingeschakeld en die doen het met liefde!!!

Geniet ervan dat je lekker thuis kan blijven!

Groetjes
Angel

Hoi Debby,

Ik zou eerst ook thuisblijven en verfoeide iedereen die ging werken, want hoe kun je je kindje overlaten aan iemand anders!  

Maar ik ga toch 2 dagen per week werken, fulltime thuiszitten is voor mij niet de oplossing. En het geld is natuurlijk ook lekker meegenomen.

groetjes Mariska

hoi
ik blijf ook thuis,was hiervoor hele week weg dus dat gaat niet meer,ga thuis wat administratie doen voor ons eigen bedrijfje.kan ik lekker genieten van anouk.
gr petra

Hoi,

Ik ben al sinds de geboorte van mijn tweede kindje ( er zijn er nu drie) al thuisblijfmama, en ik heb geen spijt van die beslissing mijn kids zijn bijna 15, 10 en 16 weken en zeker tot de kleinste naar de kleuterschool gaat ben ik thuis lekker met het (cliche) kopje thee en koekje de verhalen aan horen want al is mijn oudste zoon nu over een paar weken 15 hij wilt nog steeds zn verhaal kwijt en ik haal en breng mn middelste dochter van en naar school en dat vind ze geweldig, maar kan ook wel begrijpen dat mensen ook hun dingentje buiten de deur willen hebben en financieel is het natuurlijk aantrekkelijker, daar weet ik alles van maar goed over 4 jaar zie ik wel weer wat er op mn pad komt.

groetjes Bianca

Hoi,

ik ben al thuis vanaf het moment dat ik in verwachting raakte van de oudste van nu ruim zeven jaar. Heerlijk. Ik zou geeneens tijd hebben om te werken.

groetjesvan marloes

ik werk ook nog steeds wel.
zo'n 21 uur in de week(onregelmatig in de zorg) maar vond juist de afwisseling werk/lianne wel heel lekker.
Ik ben nu weer een maand vrij(tot 1 okt) en vind dat heerlijk,maar thuis blijven is niks voor mij heb ik in mijn verlof wel gemerkt.
Ook al zou ik het willen zou het ook niet kunnen financieel.....de hypotheek moet toch betaald worden en ik wil(met alle respect voor mensen die het wel moeten!) als het even kan niet elk dubbeltje om moeten draaien....

maar ja....thats me! mijn zus moet wel elk dubbeltje omdraaien met 3 kids en thuisblijven en heeft hier niet echt veel moeite mee...dus tja....het is maar wat je wil.

liefs marjolein(mv lianne `13-05)

Terug
Bovenaan