Thuistest positief, bloedtest negatief toch overtijd?

<p>Hee allemaal,</p><p> </p><p>Even een vraagje en even hopen dat iemand me hiermee kan helpen :)</p><p> </p><p>5 weken geleden begonnen mijn vriend en ik te denken dat ik zwanger ben, we hebben 3 urinetesten gedaan waarvan er 2 positief waren (de positieve hadden we met ochtendurine gedaan en de negatieve met avondurine) ik had heel veel last van vreetbuien, lichte steekjes, hele erge stemmingswisselingen, heel moe, had 1 donkerbruin streepje bloed gekregen en heb die week 1,5 dag licht gebloed enzo. Toen we de huisarts hadden gebeld en een afspraak hadden gemaakt hebben we een bloedonderzoek laten doen die negatief was. Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden (wat nu 4 dagen geleden is) maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Mijn cyclus loopt eigenlijk altijd goed, ben altijd 1 dag te vroeg of gewoon op de dag zelf. De vraag is nu eigenlijk kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben? We hebben beiden geen idee wat we nu moeten doen ?</p>

Als de bloedtest echt negatief was, dan ben je nu in ieder geval niet meer zwanger. Het kan al vroeg mis zijn gegaan. Dat kan ook verklaren waarom de testen wél positief waren en waarom je cyclus nu wat in de war is. Sterkte :( 

Als de bloedtest echt negatief was, dan ben je nu in ieder geval niet meer zwanger. Het kan al vroeg mis zijn gegaan. Dat kan ook verklaren waarom de testen wél positief waren en waarom je cyclus nu wat in de war is. Sterkte :( 

Als de bloedtest negatief aangeeft ben je echt niet zwanger want daar kunnen ze ook hele lage waardes in zien maar misschien dat het in een vroeg stadium is mis gegaan omdat de thuistesten wel positief aangaven. Wanneer was je NOD?

Terug
Bovenaan