Eindelijk een reactie van mijn kant Sorry maar wij hebben het momenteel razend druk dus het forum schiet er helaas bij in!!
Maar om op de vragen te reageren..................
Ik werk voor een groothandel in sieraden in Ridderkerk
Ik doe het nu bijna 2 mnd en het bevalt me erg goed en hun zijn ook zeer tevreden!
Bij kasius werkt het zo dat je de spullen zelf moet komen halen en brengen dus in de regio wonen lijkt mij zeer praktisch!
Ik kan zelf aangeven hoeveel werk ik wil. Er staat een week voor één partij Ik heb nu gemiddeld 4 kratten pw dit staat garant voor een bedrag tussen de € 50 en € 70!
Ik wordt per stuk betaald, bijv voor kettingen krijg ik € 0,11 per kaartje heb ik 200 kaartjes dan krijg ik daarvoor dus 22 euro! dat is gemiddeld 3 uur werk! (om een idee te krijgen)
Vorige week hadden ze een spoedpartij voor een beurs dit moest binnen 6 dagen klaar zijn en dat was een order van €150 maar dit was mega! veel werk en dat is dan (gelukkig) ook geen standaard partij!
Qua rommel vind ik het erg meevallen
Ik heb een ruime voorraadkast waar ik ruimte heb gemaakt en de spulllen in kwijt kan en de kratten staan zo voor het pakken als ik tijd heb!
Ik doe het met name in de avonduren of ff een uurtje als Brian 's middags lig te slapen en Mike op school zit
Er liggen hooguit na het werk wat snippers van zakjes of kaartjes, maar dat vind ik zelf minimaal
Het bedrijf waar ik voor werk heeft momenteel geen vacatures voor thuiswerkers maar voor belangstellende zou je via google groothandels in sierraden in je eigen regio kunnen opsporen!
Het is voor ons een kleine bijverdiensten en echt een xtraatje! Hierdoor kunnen we voor het eerst sinds 5 jr op vakantie Maar ik denk niet dat je moet rekenen op een volwaardig maand inkomen Met normale orders kom ik gemiddeld op € 200 per mnd
Ik hoop dat ik zo alle vragen heb beantwoord en anders gewoon weer stellen hoor!
Ik beloof hierbij plechtig dat ik het forum in de gaten hou en vaker zal reageren en zeker jullie vragen probeer te antwoorden
lieve groetjes
thuiswerker en mama van Mike en Brian
Achnita