Thuiswerk

Ben jij ook volledig thuis bij je kind(eren) of werk je part-time en zou je nog wel wat thuiswerk willen doen op een tijdstip dat jou dat uitkomt?
Dan heb ik hier een goede aanrader voor je....
Ciao  is een site waar je je kunt aanmelden voor enquetes (je kunt kiezen voor schriftelijke, internet, telefonisch, telefonisch via een computersysteem, sms)
Per ingevulde enquete krijg je een vergoeding tot 5 euro.
Het streven van ze is dat je ongeveer elke twee weken een enquete krijgt.
Daarnaast kun je er ook voor kiezen om reviews te schrijven over een bepaald product wat je zelf gebruikt. Als je een goede review schrijft, wordt deze positief beoordeeld, wat jou ook weer geld oplevert.
Deze twee dingen gecombineerd (je hoeft niet beide dingen te doen) levert je toch een aardig bedrag op als je consequent meedoet met de enquetes en evt. ook reviews schrijft.

Bedankt voor de tip...ik geloof alleen niet dat iedereen begrijpt dat het goed bedoelt is...toch!?...want alle beetjes helpen! Jammer dat er ook ondankbare mensen zijn(zie de eerste reactie)...maar gelukkig ook mensen die tevreden zijn met kleine beetjes en goeie tips....

Groetjes San

ik ben er nu ook lid van geworden.
ziet er aardig betrouwbaar uit.

mijn schoonmoeder heeft zich ook aangemeld.

en inderdaat alle kleine beetjes helpen. en vind het ook leuk om achter de pc te zitten als het even kan.

groetjes henny

quote: San_rowan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2007 13:46:58'));

Bedankt voor de tip...ik geloof alleen niet dat iedereen begrijpt dat het goed bedoelt is...toch!?...want alle beetjes helpen! Jammer dat er ook ondankbare mensen zijn(zie de eerste reactie)...maar gelukkig ook mensen die tevreden zijn met kleine beetjes en goeie tips....

Groetjes San

Pardon??? Met mijn reactie kwam ik juist op voor ons thuisblijfmoeders, het stukje van charlie leek namelijk erg op een stukje van iemand die ons niet serieus neemt en de draak steekt met ons!!!

Oooh zo zag ik dat helemaal niet eigenlijk  Maar eigenlijk kan een werkende vrouw ook enquetes invullen he haha....
Ik merk dat er veel thuisblijfmama's hier zitten, dus ik werf er maar meteen een paar voor mijn prive hyve voor thuisblijfmama's http://mamathuis.hyves.nl/  ik heb er meteen die andere geldvraag opgezet over die teruggaaf van de belasting.

quote: danielleierland reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2007 20:07:42'));

quote: San_rowan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2007 13:46:58'));

Groetjes San

Pardon??? Met mijn reactie kwam ik juist op voor ons thuisblijfmoeders, het stukje van charlie leek namelijk erg op een stukje van iemand die ons niet serieus neemt en de draak steekt met ons!!!

Sorry, ik vatte hem anders op...op mij kwam het over alsof   je 5,- niets voorstelde en je het dan maar beter niet kon doen...andere interpretatie van je tekst...kan gebeuren...is ook goed voor de discussie, maar zo komen we er ook uit toch..zo heeft het zich weer opgelost...en nu begrijpen we elkaar...

Groetjes San

Terug
Bovenaan