thuiswerk

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met thuiswerk?

2dagen per week werk ik bij een bedrijf en dan gaat mijn zoontje (20 mnd) naar de oppas. Maar nu wil ik graag wat extra's verdienen, omdat we op het moment een beetje krap zitten en nu dacht ik aan thuiswerk (enveloppen vouwen of iets dergelijks).
Dan hoeft mijn zoontje niet naar t kinderdagverblijf, wat ook weer geld kost en ben ik dus gewoon thuis.
Weet iemand of dat te doen is (qua tijd)

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes.
 
hoi hoi

Nou ik heb dus ook aan zo iets zitten denken om toch thuis te zijn bij me zoontje en toch ook iets binnen halen..Maar het verdiend echt haast niks hoor en het is dan echt doorwerken dat weet ik wel dan moeten die dingen voor een bepaalde tijd klaar zijn dus het is echt doorpoten..Ik kan nog herrineren dat mijn moeder dat vroeger nog heeft gedaan toen we klein waren maar het was best pittig...Je kan misschien wel wat informatie opvragen ergens...Als je het maar niet via internet enzo doet en wat in de kranten staat dat is geen zuiver water namelijk..
succes ermee

liefs gabriela
 
hallo
ik heb dat een week gedaan.
net na mijn mijn miskraam, had ik geen werk.
maar ik ben er zoat de hele week mee bezig geweest... voor bijna niks.
die vrouw zei ook, normaal doen ze dat met een paar man om de tafel.
ik moest vouwen, plakken en bundelen.
dus voor mij geen succes
groetjes manuela
 
Ik wou ook thuis werk gaan doen en kwam een bericht in de krant tegen en heb gebeld toen kreeg ik een bandje met een 0900 nummer dat ik moest bellen.dat heb ik gedaan(dom)en heb op zowat alles gereageerd wat ze aanboden,maar nooit wat van weer gehoord behalve een vette rekening van de telefoon.
Let dus goed op waar je zoekt en als je een adresje weet wat wel te vertrouwen is dan hou ik me zeker aanbevolen.
Groetjes Mariska
 
Ik ben thuisblijfmoeder en werk sinds een maand als oproepkracht bij mijn oude werkgever (gemiddeld 2 halve dagen per maand).
Ik wilde ook wel thuiswerk doen, maar wat jullie zeggen: dat produktiewerk verdient geen bal en het is ook niet echt leuk werk volgens mij.

Stomtoevallig stond er bij ons op internet (op de homepage van onze internetprovider) een thuiswerkvacature voor typiste. Nou, ik ben een typmiep :))) en ik besloot me er vol in te storten. Heb mijn best gedaan en kennelijk maakte ik goede indruk, want ik werd aangenomen. Ze zochten 3 typistes en van de in totaal 77 reacties zat ik dus bij die 3. Inmiddels doe ik het een maand, meestal op tijdstippen dat mijn zoon slaapt ('s middags of 's avonds). Gemiddeld krijg ik 2 opdrachten per maand.
Al met al is het intensief (per opdracht ben je gemiddeld 6-8 uur kwijt aan uitwerken). Maar het gaat prima. En joh, als je pauze wilt nemen, ga je even lekker beneden op de bank zitten of ga je wat anders doen.

Ideaal dit, misschien zijn er in jullie regio wel bedrijven die typistes zoeken op thuiswerkbasis?

Verdient niet superveel (ik steek ongeveer 7 euro per uur netto in mijn zak), maar wij hebben het financieel niet nodig. Maar voor diegenen die dus krap zitten, is alles meegenomen toch?
 
Terug
Bovenaan