Thuiswerk

A

Anoniem

Guest
He dames,

De 25e "mag" in weer op controle bij mijn vrienden van het UWV. Ik ga er van uit dat ze mij (voor een gedeelte) weer aan het werk willen hebben.

Nou wil ik Lyanne echt niet naar een oppas brengen en ben daarom op zoek naar goed betaald en betrouwbaar thuiswerk. Wie heeft hier ervaring mee?
Mag inpakwerk zijn, bel-werk etc. Maakt me niet uit wat, als het maar geld in het laatje brengt!

Heb ook al aan poetswerk gedacht voor in de avonduurtjes.

Ik heb al wel gekeken op www.janbibejan.nl, daar zoeken ze moeders die houten speelgoed party's wil geven. Is makkelijk, kun je in de avonden en in een middagje in het weekend doen, kan hubbie op Lyanne passen en 's avonds slaapt mevrouw toch.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wil graag voorbereid zijn als ze van het UWV zeggen dat ik weer aan het werk moet, zit niet graag (en kan dit ook niet) zonder inkomen. Ze geven de boodschappen helaas niet voor niets weg!

Groetjes,Marieke

Hoi Marieke,

Ik geen ervaring met thuiswerken, maar misschien kun je eens informeren bij uitzendbureaus of het arbeidsbureau.
Er staan in de zaterdagkrant ook altijd wel kleine advertenties voor thuiswerkers, je kunt altijd eens bellen.
Succes alvast voor de 25e!

Groetjes,
Daisy

heb er ook geen ervaring mee....
ik kan alleen de tip geven goed op internet zoeken naar betrouwbare sites. Er is een lijst van de onbetrouwbare heb ik eens ergens gelezen maar weet de link niet. mss op google. Maar in de kranten staan vaak ook advertenties van thuiswerk. De advertentties met de 0900 nummers zijn ook nep heb ik me eens laten zeggen.
Suc6 met je zoektocht.
Het is vaak wel veel en hard werken en je heb er een hoop zooi van thuis voor een beetje loon. (maar ja wilt niet zeggen dat het bij jullie ook zo is, kan weer overal anders zijn)
Op dit moment ben ik gastouder, dit kan ook goed gecombineerd worden met je eigen kindje en je werkt vanuit huis.
Nessie

Mag ik vragen waarom je op dit moment thuis zit? Ja, voor Lyanne neem ik aan, maar waarom je de uitkering krijgt zeg maar.
Want ik kan wel met leuke ideetjes komen, maar als jij zegt dat je last van je rug hebt heeft het weinig zin om met folders-vouwen aan te komen (gebukt boven een tafel hangen....nèèèhh)
Nelleke

Hoi Nelleke,

Ik zit nog steeds thuis ivm met bekken, en een baarmoederverzakking.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan