Thuiswerk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heeft een van jullie ervaring met thuiswerk. Ik zit erover te denken om misschien minder te gaan werken en dan voor een aantal uur thuiswerk te zoeken maar ik ken niemand die hier ervaring mee heeft. Waar moet je opletten en hoe gaat het verder in zijn werk?

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Mijn ex-schoonmoeder deed veel thuiswerk. Het ligt er misschien wel aan wat je doet, maar ik vond dat ze altijd een enorme zooi in huis lag. Ik weet niet of je een aparte ruimte hebt waar je dat kan gaan doen, maar zij had soms wel 20 dozen in de huiskamer staan. Een met posters die opgerold moesten worden, eentje voor de plastic zakjes die daar weer om heen moesten en dan vervolgens nieuwe dozen waar alle opgerolde posters dan weer in moesten en dat dan keer tien ofzo.
Ze moest ook alle spullen zelf ophalen en als het klaar is weer wegbrengen.

Je hebt natuurlijk wel het voordeel dat je overdag thuisbent, en als je een week geen zin hebt dan haal je lekker niets op.

Nou, dit was mijn enige ervaring met thuiswerk, wat het opbrengt daar heb ik geen idee van hoor.

Groetjes Karin  

Ha Inge,

Het toeval is dat ik  bezig ben om te gaan werken voor een groothandel in sierraden.
Zij hebben naast hun kantoor, showroom ed veel thuiswerkers in dienst en hebben hun eigen loonadministratie en daarom is het allemaal goed geregeld
Je hebt vele soorten thuiswerk, bij veel thuiswerkcentrale's is het zo dat het zo massaal is dat er geen loonheffing wordt ingehouden dus daar moet je natuurlijk wel rekening meehouden met je belastingaangifte. Het echte fijne weet ik er niet van want hoeveel er wordt ingehouden heb verder volgens mij ook te maken met je totaal inkomen, maar dat soort dingen kunnen zij of de belastingdienst je waarschijnlijk beter vertellen.

Ik sta al her en der langere tijd ingeschreven maar de wachtlijsten zijn overal enorm (maar dat kan per regio verschillen natuurlijk)

Ik weet niet of je wat aan mn info heb maar in ieder geval succes

groetjes
Achnita

Hoi Achnita,

hoe ben je in contact gekomen met die thuiswerkcentrales. Ik vind het wat moeilijk om iets te vinden.

Groetjes
Inge

He Ing,
Het is ook moeilijk hoor! Ik had zelf geen ervaring met thuiswerk dus deed ook maar wat
Ik heb in de goudengids (regio) gekeken letterlijk bij thuiswerkcentrale en daar naar toe gaan bellen. Bij deze de tip degene met een 0900 nr niet bellen want je wordt standaard doorgestuurd naar internet en dat kost geld en leverd niets op (is mijn ervaring dan)
Ik heb me toen ingeschreven bij 3 centrales maar de wachtlijsten zijn enorm al kan dit natuurlijk per regio verschillen
Ik ben toen groothandel gaan ben in bijv sierraden, haarmodeaccessoires, speelgoed   dat is maar net waar je hart naar uit gaat
Een kennisje heeft administratief thuiswerk dwz geschreven brieven overtypen op de computer, orders wegboeken. Dit soort thuiserk jobs zijn vaak in te zien bij arbeidsbureau of uitzendbureau.
Ik hoop dat ik je iets op weg heb geholpen en als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag Welke plaats woon je dan zal ik eens op zn achnita's speuren hihihi

Succes ermee en heb je nog vragen gooi ze eruit!!!
liefs Achnita

Hoi Achnita,

ik woon in Apeldoorn en ook dat administratieve klinkt goed. Maar maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

Mag ik zo onbescheiden zijn om te vragen hoeveel uur je gaat werken en wat je ongeveer gaat verdienen. Bij mij zal het er echt bij zijn. Anders even contact via hyves als je dat hier liever niet post.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan