thuiswerken

hallo allemaal,

Ik ben moeder van een zoontje van 2,5 maand.
Ik wil naast mijn baan (1.5 dag per week) nog wat bijverdienen.
Graag wil ik dit vanuit huis doen.
Een zoektocht op internet etc heeft niets opgeleverd, je wordt overal aan het lijntje gehouden, moet overal voor betalen etc. Ik wordt er moedeloos van.
Hebben jullie ook die ervaring, of weten jullie wel een adresje voor leuk inpakwerk, sorteerwerk, etc. (geen verkoop producten)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes
 
Ik heb gewoon bij de belasting een voorlopige teruggaaf aangevraagd en krijg zo elke maand rond de 160 euro,zonder er iets voor te doen en optimaal van mijn zoontje te kunnen genieten.
Je komt hiervoor in aanmerking als je minder als 3500 in een jaar verdiend.
En dat thuiswerken lijkt me helemaal niets.Je moet inderdaad eerst overal een boekje van 19,95 bestellen of met een duur 0900 nummer bellen.Dan is mijn vertrouwen al gauw weg.Ik ben niet te lui om te werken hoor,want voor mijn zwangerschap werkte ik 40 uur in de week,maar ik zag het niet zitten om zoals zovelen mijn kindje bij een oppas te brengen.En dan zeker op een keer horen als je hem gaat ophalen,hij heeft vandaag mama gezegd,heeft hij dat al eerder gedaan?
Dat zijn van die momenten die je zelf mee wilt maken en niet van een oppas horen.
 
Hallo,

Heb je ondertussen al iets gevonden?
Ik zit ongeveer met hetzelfde, wil graag stoppen met werken en dan thuis iets gaan doen. Maar heb geen idee wat?
Vindt het ook wel een beetje eng om het met 1 loon te moeten doen, dadelijk valt het erg tegen en dan? Daarom zou ik er iets bij willen doen..

Gr Sandra
 
hallo,

ik was ook op zoek naar thuis werk, naar een beetje rond gevraagd via internet en kennissen rade ze het af. je verdient er erg weinig mee en je moet een hoop doen.

zelf werk ik niet meer. via de belasting kan je aardig wat krijgen. je man kan kinderkorting en combinatiekorting krijgen als hij niet te veel verdient.
en jij kan heffingskorting krijgen. hoeveel dit presies is weet ik niet, omdat je nog werkt.

groetjes henny
 
Terug
Bovenaan