tick tock.. 42 dagen!

En maar wachten...

NOD was inmiddels een volle twee weken geleden. Twee keer getest, negatief. Heb dus nu officieel een cyclus die varieert van 12 tot 42 dagen.. en we zijn er nog niet! Heb het gevoel dat m'n lichaam los staat van m'n hoofd.. en ik haat het. Moet het even kwijt, weet even niet meer wat ik moet.. Houd al jaren vol dat ik 'geen haast heb, hoor'. Ik ben toch pas 30? Eerst m'n baan, een leuk huis. Totdat blijkt dat je ziek bent. Kan wel schreeuwen op het moment, voel me gestraft voor de laksheid en desinteresse die ik altijd liet zien, om me maar niet te laten kennen..
Bah. Sorry voor de ze negativo-praatjes hoor even..

Een sombere Maartje

Hoi Maartje

Is het niet mogelijk dat je naar de gyn. kan dan kan die misschien kijken naar de oorzaak van dat het zo lang duur en zo onregelmetig is.Of loop je al onder controle?Ik wens je veel sterkte toe.

Groetjes en liefs
Carolien

hoi maartje,
ik kan me voorstellen dat je je vervelend voelt met al die verschillende cycli. ik ben soms ook heel boos op mn lichaam! straf jezelf niet te hard he? Al die dingen die je vroeger bedacht die je moest klaar hebben voorkinderen waren waarschijnlijk een teken dat je er nog nietklaar voor was. En dat is toch helemaal niet erg? Ik voel dat namelijk ook wel eens, maar als je er goed over nadenkt was t toen waarschijnlijk toch niet goed geweest... dus niet jezelf straffen maar lief zijn voor jezelf, dat verdien je en heb je nodig! (dit is ook een peptalk voor mezelf hoor, niet dat ik dat allemaal kan...)
veel sterkte, lis
ps had jij ook endometriose of haal ik je door de war met iemand anders?

Hoi lis,

Dankjewel voor je peptalk! Inmiddels nog steeds niet ongesteld geworden, pfff. Kijkoperatie (inderdaad: endometriose!) is nu een half jaar geleden. Denk dat ik weer 'ns naar het ziekenhuis ga bellen voor een nieuwe afspraak. En nu naar het VU, het schijnt dat ze daar een speciale afdeling voor endometriose hebben. Zit nu in Haarlem en heb het gevoel steed afgescheept te worden met een andere assistent. Waar zit jij?

Groeten Maartje

Terug
Bovenaan