Tickets Olympische Spelen

Beste allemaal,

Dit berichtje hoort hier misschien niet echt thuis, maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik het hier toch even neerzet.

Voor de Olympische Spelen van deze zomer in Athene hebben wij twee kaarten gekocht. Ze zijn voor de Opening (cat. D) van de Olympische Spelen op vrijdag 13 augustus + bezoeken van 5 disciplines op zaterdag 14, zondag 15 en vrijdag 20 augustus 2004.

Omdat ik inmiddels hoogzwanger ben en niet meer mag vliegen, kunnen we helaas zelf niet naar dit evenement en bieden daarom de kaartjes te koop aan.

Is er misschien iemand onder jullie die belangstelling voor deze kaartjes heeft? Of ken je iemand die er graag naartoe zou willen? We vragen 400 euro voor de 2 tickets. Ideaal om te combineren als je bijvoorbeeld op vakantie gaat in Griekenland deze zomer.

Mocht je interesse hebben, dan kun je me e-mailen op: em_gommer@hotmail.com

Groetjes!
Lisa.
 
Wat maakt dat nou uit, ze kan niet gaan omdat dit met haar zwangerschap te maken heeft, dus indirect is het wel met dit forum gerelateerd.

Ik vind het juist leuk dat ze het hier neerzet, had me best leuk geleken als ik zelf niet hoogzwanger was geweest.

groetjes, Jane
 
Ik vind best dat ze het hier neer mag zetten is eens wat anders he hahahha en ik vind het leuk dat je hoog zwanger bent alleen is het jammer dat je niet kunt gaan.veel succes verder met je zwangerschap ik heb niets aan die kaartjes want ik heb het niet zo met de olympiche spelen.

groetjes marianne
 
Hoi! Het zijn geen vliegtickets, maar toegangskaarten, dus ik vrees dat je daar niet zoveel aan hebt.

Voor 'T': Natuurlijk heb ik wel van marktplaats gehoord ... en van e-bay ... en van ricardo ...
Daar staat het bericht ook allemaal op, maar omdat ik dacht dat hier wellicht ook belangstellenden waren heb ik het hier ook geplaatst. We kunnen het geld erg goed gebruiken voor babyspullen en ik zou het jammer vinden als ik de tickets ongebruikt zou moeten weggooien. Niet zo snel conclusies trekken dus ...

Groetjes!
Lisa.
 
Terug
Bovenaan