tien weken

Vandaag precies tien weken onderweg,het grootste gevaar is bijna geweken.Bij die miskramen ging het telkens mis tussen de vier en negen weken,dus ben al blij dat ik díe periode in ieder geval voorbij ben.
Dinsdag 12 juni heb ik de nekplooimeting,daar heb ik vorige week alvast bloed voor laten prikken, dus dan krijg ik naderhand meteen de uitslag. Ben zo benieuwd.Ik ben ook van plan of ze iets met de nub-theorie kan,dan moet de baby natuurlijk ook mee willen werken en er precies goed voorliggen, maar dat is maar bijzaak,als de uitslag maar o.k is.
Groetjes Diana

Oh meid nog twee weekjes en dan heb je de eerste mijlpaal!

Wat fijn dat je van te voren al bloed kon prikken. Bij ons in het zuiden doen ze dat niet, althans niet ziekenhuis heerlen of maastricht en de echocentrums nabij ook niet.

Bij ons kon de echoscopiste die theorie toepassen! Ik was dan wel al 13 weken. Wijzelf vonden het best duidelijk. En ik denk niet dat die vrouw wat had gezegd als ze er niks in kon zien toch? Maar toch voor de zekerheid nog even afwachten hahaha
Liefs

Heerlijk meid, dat de meeste spanning er af is.
Bij ons kregen we ook gelijk de uitslag van de nekplooimeting, ik had ook een week eerder al bloed laten prikken. Handig hoor!

Spannend is dat dan he als je een of meerdere miskramen hebt gehad? Bah, maar gelukkig gaat t dit keer wel goed!
Geniet van deze mijlpaal hoor, alles vieren in t leven!

Terug
Bovenaan