Tienermoeder/tiener en zwanger

Hey hey,
Zelf ben ik 18 en ben ik 20 weken zwanger van een jongetje. Mijn vriend is erbij betrokken en alles gaat goed we hebben de centen ervoor en zijn er klaar voor om hem te ontmoeten.

Zitten er meer tiener moeders hier op de app die zin hebben in een praatje of ook jonge moeders willen leren kennen. Of ken je toevallig iemand die jong zwanger of moeder is die er voor open staat om ook wat meiden te leren kennen die jong en moeder zijn hoor ik dat graag.

:)

Hoi! Ik was net 1 week 21 en mijn vriend net 20 toen ons dochtertje is geboren? we waren vanaf het begin ontzettend dankbaar en blij!
Op dit moment zijn wij in verwachting van ons 2e kindje? als het geboren is ben ik nog net geen 23!

Met mij gaat het goed ik ben nu 17 over een paar weken word ik 18 mijn vriend is bijna 20. Met de kleine ook alles goed nu 20 weken zwanger. En jij? Ben je momenteel zwanger of is je kleinte er al?

Hoi wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! 
Ikzelf was ook 18 toen ik zwanger was. Inmiddels is ze al een grote meid van 6, met daar kort achter nog een broertje. Heb gisteren een positieve test in handen gehad voor nummer 3! 
Als je jonger bent is het wel fijn om een back up te hebben. Iemand op wie je terug kan vallen wanneer je met je even met de handen in het haar zit... heb je een goede band met je ouders of schoonouders? 

Terug
Bovenaan