Hoi, ik volg het programma wel en sta ervan te kijken hoe makkelijk er over gedacht wordt om een kindje te mogen krijgen. Van de 4 meiden die gevolgd worden vindt ik er maar 1 bij die echt serieus is en probeert te overzien hoe het is om de verantwoordelijkheid voor zo een klein mensenkind te hebben en alle andere dingen die erbij komen kijken en dat is Jessie van 16 jaar die samen met haar vriendje en vader van de kleine Cheyenne de zorg over de kleine willen houden en ik denk dat die twee het met hulp echt wel zullen redden, of ze bij elkaar zullen blijven weet ik natuurlijk niet maar ze doen wel een serieuse poging
Saritha van 18 jaar die niet weet wie de vader van haar baby is, begint nu in de aflevering van afgelopen dinsdag eindelijk een beetje over de dingen na te denken, maar ik denk dat die het nog wel eens heel moeilijk zou kunnen krijgen omdat zij haar losbandige leventje los moet laten en voor een kindje moet gaan zorgen.
Mariska is gewoon op en top een puber, ik weet niet wat ik daar van moet zeggen en hoe het voor haar gaat aflopen, ik hou om eerlijk te zeggen mijn hart vast, misschien veranderd ze wel helemaal als de kleine geboren is.
En dan dat meisje van 13 ik ben even haar naam kwijt maar dit meisje wil gewoon een levende pop en zij is totaal niet toe aan het moederschap, ik vind abortus niet altijd de juiste oplossing maar ik weet niet of het kindje laten komen wel de juiste oplossing is. Dit meisje zit op alle vreselijk in de knoop qua woonsituatie en gezinssituatie, ik hoop dat dit niet ten koste gaat van haar ongeboren kindje,
gr. Nicole