tienermoeders

Hey,
een vraagje: Zijn hier nog tienermoeders aanwezig op dit forum? Of meiden die tienermoeder zijn geweest?
Ik ben namelijk heel onzeker en zou graag een beetje ervaringen uitwisselen...
groetjes Robin (17)

 
Hoi,
Ik ben een tienermoeder.
Ik ben 15 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje.
Ik ben 16 jaar maar wordt er in november nog 17 jaar.
Als je vragen ofzo hebt of wilt praten. Kheb altijd wel tijd
Loreke_203@hotmail.com
groetjes Lore
 
hoi robin,
ik ben 23(niet ec ht tiener meer)  en ben 3weken terug bevallen van een dochtertje.
ik zal je me email adres geven en dan kan je me altijd mailen of msnen met je vragen ik wil je graag helpen want was zelf ook best onzeker maar alles is heel goed gegaan.
groetjes renate    
renateboersma@hotmail.com
 
Heej Robin,

Er zijn verschillende sites waar je nog meer tienermoeders kunt vinden! Op www.babybrabbel.nl kun je in het forum een tpoic tienermoeders vinden, er is de site www.tienermoeders.nl en www.moederwordenvoorje25ste.nl...


groetjes
Manky
(31 wk)





 
Hoi Robin,



Ik ben 22 jaar en heb een dochtertje van 3 en ben nu zwanger van de 2e (11w+ 2).

Toen mijn dochterje geboren was werd ik 2 weken erna 19. Nu ben ik op
mijn 17e ook zwanger geweest maar dat is geeindigd in een miskraam.
Mijn mannetje is even oud als dat ik ben dus we zijn een erg jong gezin.

Als je wilt praten kan dat uiteraard via dit forum en anders via msn ofzo.

Mijn hotmail is hard_hack@hotmail.com   Let niet op de naam deze is gecreerd door mijn mannetje.



Groetjes Anja.

 
Hi Robin,

Ik ben Kim, 21 jaar en 9 wkn zwanger van de eerste. Wil je wat vragen of even praten: kim_does@hotmail.com

Succes en geniet er maar van.

Groetjes Kim
 
Hallo allemaal,

Ik ben Siona en ik ben 21jr. (over 2 wkn 22jr.) Ik ben nu in verwachting van de eerste en ben bijna 12 wkn.  
Ook  ik wil graag in contact komen met jonge meiden die zwanger zijn. Ik ben zelf niet echt een tiener meer. Maar misschien  kunnen we ervaringen, onzekerheden enz. uitwisselen.  
Als iemand dat wilt, stuur maar een  mailtje.

groetjes  Siona
sional@hotmail.com  
 
Terug
Bovenaan