Tienermoeders?

Hallo,

Ik ben dus de mama van tess zoals velen van jullie ondertussen weten.
Ik ben (net) 19 jaar en het lijkt me leuk om met meer tienermoeders in aanmerking te komen.

Liefs
 
Hoi Manon,

Ik zelf ben ook tienermoeder (geweest) De oudste is nu bijna 9 jaar en de jongste is bijna 1 jaar. Wij hebben 2 jongens Bryan en Jayden. Zelf was ik 16 dat Bryan geboren werd en 24 dat Jayden geboren werd. Mijn man was 17 toen Bryan werd geboren en 25 dat Jayden werd geboren.

Groetjes,

Miriam
 
hallo miriam,

dat is ook jong maar wel goed dat jullie dus nog steeds bij elkaar zijn.
was de zwangerschap gepland?
mijn man was toen ik zwanger was 23 dus dat scheelde ook alweer een hele boel.
 
hey hoi
net 3 dagen na mijn 19 de verjaardag kreeg ik me dochter. onder tussen ben ik 23 en heb nog 2 zoontjes waarvan 1 net 2 jaar is en de andere net geboren 6 weekjes jong. mijn zwangerschap was gepland. me de zoontjes zijn van me man waar ik nu een relatie mee heb. groetjes van mij
 
hallo kidsbaby,

leuk om te horen want het schijnt dat e rsteeds meer jong moeder worden maar waar???
ik word nog steeds raar aangekeken als ik met tess ergens ben of wandel.
vind dat best wel naar want ik vind het gewoon leuk!!
 
Hoi manon,

Nee de zwangerschap was niet gepland. We zijn daarna ook uit elkaar gegaan en 6 jaar later zijn we weer bij elkaar gekomen. Het heeft gewoon zo moeten zijn denk ik. We hebben nu 2 jongens met een groot leeftijdsverschil maar wel heel erg leuk hoor.

Groetjes,

Miriam
 
he mamamanon
ik heb weleens een keer het idee gehad dat mensen me aankeken van zo vroeg begonnen. maar meestal had ik dat idee niet echt.
maar inderdaad ik vraag me ook weleens af waar zijn dan al die jongenmoeders ik kom ze niet tegen.
nou moet ik zeggen wij wonen ook in een klein dorpje. en weet zo niet waar de jonge moeders zijn ook niet op het schoolplein van me dochter.
ik vodn ook leuk om jong moeder te zijn.
groetjes
 
@miriam, wat mooi om te horen dat jullie toch weer bij elkaar zijn en samen weer kids hebben gekregen ijkt me wel raar trouwens;)
ik heb je geaccepteerd op hyves hoor:)

@kidsbaby, zoals ik het lees heeft jouwn dochter een andere vader als je zoons?
ik ken 1 andere tienermoeder(oud klasgenoot) maar die woont erg ver weg en die heeft het wel voor elkaar om VEEL tienermoeders tegen te komen dus ik ben weggevaagd zeg maar.
 
Terug
Bovenaan