Tienerzwangerschappen

Als je mening zoekt : zelf vind ik het nog erg vroeg, 18 jaar. de meeste van die leeftijd hebben nog niet de basis op orde (financiën, huisvesting) waardoor ze wellicht niet voldoende stabiliteit kunnen geven aan hun kleintje. Als ze veel steun kunnen krijgen hun omgeving om dit alsnog te realiseren, prima, maar ik denk dat het voor de ouder(s) zwaar gaat worden en daar moeten ze wel op voorbereid zijn.
 
Ik was zelf 18 toen ik zwanger werd van mijn eerste. Volop tijdens mijn 1e opleiding (ik heb er twee afgerond binnen 3,5jaar). Zou ik het aanmoedigen? Nee. Zou ik mijn kind 100% ondersteunen en helpen waar ik kan als ik op mijn 37e oma zal worden? Absoluut!
 
Ben 18 en zwanger, ik werk al sinds 1,5 jaar op en af, dus geld is zeker geen probleem, heb bijna mijn diploma. maar ben zo bang want ik wil nog zoveel doen met men leven dus weet echt niet of ik het zou houden
 
Ik was 17 toen ik ben bevallen van mijn eerste kind. Ja ik was jong, maar heb ondanks mijn zwangerschap gewoon gestudeerd en diploma’s gehaald. Inmiddels moeder van 3 en heb mijn leven goed op de rit.
ik had het voor geen goud willen missen ?
 
Terug
Bovenaan