Tijd een uur terug...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Heb even een kort vraagje... hebben jullie kindjes (nog) last van het ingaan van de winterijd?

Mijn zoontje wel.. werd eerst altijd tussen 7 uur en half 8 wakker, nu soms als om 6 uur!!! Eerst 7 uur dus.. Maar gaat savonds wel om de gewone tijd naar bed. Half 8 wat dus in oude tijd half 9 is! Hij slaapt sinds kort ook nog maar 1 keer op een dag, dan 2 uur.

Ik heb hem nu een paar dagen als hij wakker werd laten 'huilen' (jammeren) maar hij valt niet meer in slaap.. Na zijn melk wil ie persee zijn boterham en na die tijd wil hij ook niet meer naar bed..

Weten jullie misschien hoe ik m weer langer kan laten slapen, of moet ik gewoon geduld hebben tot de zomertijd weer ingaat??

Groetjes,

Lukas heeft het gelijk goed opgepikt, misschien kwam het omdat we de dag ervoor weg waren en hij dus erg moe was maar hij had het rimte gelijk te pakken, dus helaas geent tips. Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige kindjes het 'nooit' te pakken krijgen en dat ze idd elke dag op het zelfde tijdstip wakker worden, dus dan moet je wachten tot de zomer tijd.

Ik heb ook gehoord dat dit echt aan het kind ligt of ze het snappen of niet. Hopelijk gaat het vlug beter want ik heb ook geen tips sorry.

Liefs Kirsten mv Tyche

ik ken het probleem

elise was ook elke keer om half 7 wakker ipv half 8 sinds zaterdag slaapt ze nu tot ong tien voor 7 dus ik heb een beetje hoop dat ze langzaam aan weer aan de nieuwe tijd begint te wennen

echt een oplossing heb ik dus niet maar het is wel herkenbaar voor mij en ook ik hoop dat dit niet de hele winter gaat duren, want voorheen slipe ze ook nog wel eens tot half 9 nou dat is dus niet meer gebeurt sinds de tijdsverandering

succes ermee saskia

Mijn twee kindjes hebben er ook last van gehad hoor, gelukkig slapen ze sinds twee dagen weer iets langer. Hopelijk gaat dat bij jullie ook snel gebeuren.

Liefs sandra

Hoi,

Hier was het de eerste week ook niet echt super, maar ik  heb haar steeds een beetje langer laten liggen. De eerste dagen drinken aangeboden en niet eruit (dit gaf een driftbui) maar ze is wel langer in bed gebleven. Tweede dag weer drinken en niet eruit, acceptatie, weer 15min gewonnen en de derde dag het zelfde en steeds een beetje meer rekken. Vanmorgen werd ze wel vroeg wakker maar ging weer slapen. Heerlijk! Hopelijk blijft het zo.

Succes, misschien werkt het bij jullie ook.

Groetjes Nanda

ik laat elise ook liggen totdat het tijd is om uit bed te gaan en haal der dus niet om half 7 eruit
maar ja echt lekekr liggen doe ik ook niet als zij vanaf half 7 ligt te mopperen en te huilen
ach ze zal vast wel weer een keer in het gewone ritme komen denk ik

groetjes saskia

Wij zijn de zaterdagavond voor de klok werd verzet uit eten geweest en in plaats van om kwart over 7/half 8 lag Julian om 8 uur/kwart over 8 in bed. De volgende ochtend sliep hij door tot 8 uur (nieuwe tijd)!! Terwijl hij altijd rond 7 uur wakker werd. Vanaf de zondag gelijk in het nieuwe ritme en hij heeft er verder geen problemen mee gehad. Hij is nu weer rond 7 uur wakker sochtends.

De enige tip die ik heb is gewoon in het normale ritme blijven en hopen dat je kindje er vanzelf aan went.

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan