tijd en voeding

Ik heb een zoontje van 13 weken oud en het is m'n eerste en ik ben benieuwd hoe dat bij andere gaat met de voeding: hoe laat ze de laatste voeding krijgen s'avonds en hoe laat dan s'ochtends weer voor het eerst. En doen jullie dat altijd zelf of doet je man / vriend het ook wel is (s'ochtends) in het weekend dat jij dan wat langer kan slapen? Ik moet wel zeggen, elke dag rond 6.30 m'n bed uit vind ik wel vermoeiend: nooit uitslapen..
Ik ben benieuwd naar je reactie!

Groetjes!
 
Hoi,
Mijn dochtertje is 5 weken en slaapt gelukkig al vrij goed 's nachts. Ik voed haar (borstvoeding) 's avonds rond 23.00 uur voor het laatst en dan meestal weer tussen 4 en 5 uur. En dan kan ik weer lekker slapen tot een uur of acht! Ik vind het goed vol te houden zo en heb het idee dat ik genoeg slaap krijg. Borstvoedingen overnemen door mijn vriend is er niet bij, maar hij haalt haar op en brengt haar weer naar bed zodat ik lekker kan blijven liggen.
Groetjes,
Tess
 
Hoihoi,
Mijn zoontje is 16 weken en heeft altijd 's nachts goed geslapen dus dat scheelt ook. Hij krijgt nu 5 voedingen per dag.
6.00/6.30 uur borstvoeding
10.15 uur fles
14.00 uur fles
1800 uur fles
2200 uur borstvoeding

Voordat ik werkte gaf ik de eerste voeding en ging ik weer terug naar bed. We sliepen door tot half 10.
Toen ik nog volledig bv gaf dan pakte mijn vriend de kleine meestal in het weekend, verschoonde zn luier, dan gaf ik in bed de voeding. Dat scheelde alweer. Nu ik werk moet ik om 6 uur opstaan en dan kan ik niet meer terug naar bed! Dat is wel wennen hoor. Maar het is maar voor 3 dagen in de week :)

Nu mn zoontje een fles krijgt om uurtje of 10 uur mag ik soms heerlijk blijven liggen. Dus dan slaap ik van half 7 tot uurtje of 11 uit! Ik heb gelukkig een vriend die alles uit zichzelf doet en lekker met de kleine in de weer is.

groetjes van Cindy
 
Ik kruip na de eerste fles 's ochtends (van 7.00 uur) net als mijn zoontj van 16 weken weer in bed. Kun je nog lekker even slapen. Wat moet je anders zo vroeg al op? Je kunt je rust goed gebruiken.
Suc6.
 
Terug
Bovenaan