tijd flesje

Hallo,

Hoe lang mag een baby van 3 maanden+ eigenlijk over een flesje doen? Ik ben de bv aan het afbouwen en gebruik de Avent flessen. Speentje 2 gaat voor hem te langzaam en met speentje 3 drinkt ie de fles in een zo'n 10 a 15 minuten leeg (met boeren tussendoor en zelf pauzes inlassen...)

Heb zelf het idee dat het wat te snel gaat. Als dat zo is, heeft er iemand een tip? alvast bedankt voor jullie reacties

groetjes van Cindy
 
Hoi,

Ik denk dat hij even moet wennen aan speen 3. Geeft zelf wel goed aan op welk tempo hij wil drinken ! Als het te langzaam gaat dan moeten ze te veel moeite doen en stoppen dan gewoon omdat ze te moe zijn. Zo was het tenminste met mijn dochtertje.

Groetjes
Miranda
 
Hoi cindy,

De fles gaat inderdaad wat snel je. Als een kind aan 1 stuk door drinkt en er dan 10 tot 15 minuten overdoet is het prima.
Heeft hij er erg last van dat het snel gaat?

Misschien dat je in speentje 2 het gaatje iets groter kan maken.

Groetjes joyce
 
Hoi dames,
bedankt voor jullie reacties. Dat gaatje groter maken bij speentje 2 ga ik meteen proberen!

Hij heeft er niet heel veel last van dat het wat sneller gaat. Maar de helft gaat er naast en hij krijgt veel meer lucht binnen. Wat ik daarnet heb gedaan is met speentje 2 beginnen en halverwege speentje 3 erin gedaan. Het is een beetje uit proberen denk ik.
Maaruh in ieder geval bedankt,

groetjes van Cindy
 
hoi hoi.

Ik heb juist een ander probleem met de 1dag speen doet onze dochter ruim een half uur over de fles (of soms langer), maar met de 1-2-3 speen op de kleinste stand doet ze er nog geen 5 minuten over, veel en veel te snel dus. heeft iemand tips?

groetjes ilona.
 
Terug
Bovenaan