tijd gaat te snel!!!

ja hier ook een..sommige dingen past hij echt niet meer...hij is morgen pas 6 weken zeggen mensen maar ik vind hij is morgen alweer!! 6 weken...jezus het is zo om maar ik heb elke minuut van hem kunnen genieten en nog...

Ja echt wel heeeeeel snel. Max was gisteren alweer 2 maanden! pff, niet normaal. Hier ook al een flinke stapel wat hij allemaal al niet meer past :(
Och ja, geniet er maar goed van!!

Tijd gaat veel te snel! Als ik geen vakantie en extra verlof op zou nemen, dan zou ik morgen weer moeten beginnen. Gelukkig blijf ik tot 10 mei lekker thuis. Thijs is bijna 12 weken, groeit goed, maar kan nu maatje 62 goed aan, soms nog wel een mouwtje omslaan. Maat 56 kan soms ook nog wel hoor, maar wordt eigenlijk te kort aan de mouwtjes.

Ja, de tijd gaat zeker snel! Tymo is nu alweer ruim 7 weken. Zijn kleertjes maatje 44 waren na een paar weken te klein, hij draagt nu maatje 50. Grappig om te lezen dat Jason met 8 weken maatje 68 heeft, wat een verschil met Tymo zeg! Dat was echt een klein tenger mannetje met geboorte. Hij krijgt nu van die lekkere bollenwangen hihi.
liefs,
Mar

Terug
Bovenaan