Tijd kruipt en vliegt

Mijn gevoel van tijd is nogal dubbel.

Aan de ene kant kruipt het als ik moet wachten op de echo en het moment van vertellen aan vrienden en familie.

Maar aan de andere kant vind ik het zo gek dat er al een mamaclub voor december 2011 is opgericht op deze site!

Herkennen jullie dat?

Haha ik zei het gisteren ook al tegen m'n vriend: 'er is al een decemberclub!' :eek:
Dus ja, het is zeker herkenbaar... wachten op een echo etc. duurt veel te lang.

Ik herken het ook wel ja. Zei gister 'jeetje, nu gaat het best snel.. morgen ben ik 14 weken'. Terwijl de tijd voordat we het hebben verteld echt leek te kruipen..

Hahahaha ja inderdaad. Krijg over 2.5 week de pretecho en wil zooo graag weten wat het is...maarja, dus nog zooo lang. En dan kijk ik in de spiegel naar mijn groeiende buik en dan denk ik: poeh, dat gaat snel :)

hallo allemaal,

Ik zag ook inderdaad dat er alweer een december topic bij is. Dat gaat zeker hard. Ik weet nog dat ik er achter kwam dat ik zwanger was!! Lijkt zo lang geleden terwijl het nog maar een week of 9 geleden is hahaha.
Tijd gaat inderdaad aan de ene kant heel hard maar aan de andere kant zo traaaaaagggg. Ik wil zo graag dat ik de kleine regelmatig voel schoppen en dat ik dat met mijn lief kan delen....... nog een paar weekjes denk ik.
Nu eerst genieten van het dikker worden hahahah

x

Terug
Bovenaan