Tijd kruipt...

Heb nog steeds last van buikpijn. Denk toch combi van banden en darmen. In ieder geval dat hou ik mezelf voor. Maar t helpt niet echt. Vind de weken ook voorbij kruipen... Iedereen vind me stralend zwanger, ik voel me alles behalve stralend. Ff klagen, mag wel toch?

Heb 1x na ontlasting wat bloed gehad, daarna niet meer. Was het maar vast 5 oktober.... Had ook een leuke jas gevonden, niet te duur, hadden ze de kleur niet meer die ik wilde.

Dit was het geklaag dan weer, iemand anders mag t overnemen;-)

ik vind de tijd ook kruipen hoor :-( waren we die 3mnd maar voorbij...

ik heb ook weer erg last van mijn onderbuik en darmen. vd week had ik een paar keer rode sliertjes in mijn urine en bruin met afvegen. pffg wat een vreselijke onzekere periode dit.
en dan zegt iedereen dat je moet genieten.. yeh right ;-) over een paar weken is dat veel makkelijker.

zo ik heb mijn beklag ook weer gedaan ;-)

oja, morgen nog een hele lange dag werken blehhh :$

who s next ;-)

Ik kan ook wel even klagen hoor. Bij mij gaat het vooral over eten!! Ik lust bijna niets meer en heb helemaal geen zin meer in eten.. Ik eet omdat ik anders slap word en omdat het gezonder is voor mij en inimimie. Vooral vlees hoef ik echt niet meer.. Heb nu 3 keer vegetarisch gegeten maar dat valt achteraf ook best tegen..

Ik wil zo graag weer gewoon lekker kunnen genieten van mn eten!!!

vind ik ook.

as dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige.
lijkt me wel spannend. vooral omdat dit onze eerste zwangerschap is.
ik hoop dat alles goed gaat.
was het nu al maar dinsdag ben zo benieuwd.

Terug
Bovenaan