Tijd nachtvoeding

<p>Mijn dochtertje is nu 8 weken oud en laat overdag meestal 4 uur tussen de flessen (120 ml, maar drinkt meestal tussen 60 en 100 ml). </p><p>S’ nachts komt ze echt strak om de 3 uur voor haar fles. Om 23:00 krijgt ze haar laatste voeding voor de nacht. </p><p>Is er een manier om haar ook s’nachts wat meer tijd tussen de flessen te laten doen? Of heeft het gewoon tijd nodig?</p>

Heyy ik heb dit ook gehad met mijn dochter. Ik denk omdat ze snachts rustig is en minder gefocust op andere dingen en minder geprikeld is. Zelfs een periode gehad dat ze overdag niets dronk en snachts 4 flessen ? alles komt in fases gaat vanzelf weer over

Hoi,
Alles komt vanzelf goed ;-)
Misschien is dit omdat ze overdag niet haar flessen leeg drinkt.

Je kunt proberen een fles toe te voegen en dan 90 geven per fles? Ze drinkt dan overdag wat meer en heeft het misschien snachts niet nodig.

Krijgt ze genoeg overdag? Mijn zoontje wou namelijk ook maar halve flessen overdag en ging dit in de nacht inhalen door ineens grote flessen te drinken. En nog steeds, gisteren heeft hij een fles niet leeggedronken want hij kreeg teveel lekkers bij oma. Dan komt hij in de nacht voor een klein flesje! 

Terug
Bovenaan