tijd niet geweest

A

Anoniem

Guest
Ben een hele tijd niet geweest hier op het forum, zodat ik er wat minder mee bezig zou zijn. Maar een beslissing heb ik nog steeds niet genomen. Lief dat je erom vroeg, Belinda. Balen trouwens dat jij geen beter nieuws had.

Ik blijf zo twijfelen... En van de ene kant denk ik dat als ik twijfel, ik beter kan wachten. Maar van de andere kant weet ik wel zeker dat ik dit wil. Alleen hoe moet dat dan met mijn werk, want daar zijn weer complicaties bijgekomen...

Sorry, moest gewoon even mijn ei kwijt. Ik weet het gewoon niet en verwacht dit weekend mijn eisprong, dus wat doe ik? Niets omdat ik twijfel? Of juist wel omdat het sowieso heel lang kán duren?

Hoiiiii Hanna,

Had je de laatste tijd al gemist :)
forum deed wel heel vreemd dus dacht dat het daaraan lag!
Tja....die enorme twijfel die jij hebt heb ik toch écht niet ( ook nooit zo sterk gehad )
Ik zou voor het laatste gaan!
Een vriendin van mij belde mij voor het weekend op om te vertellen dat ze zwanger was zonder dat het gepland was ( waren er eigenlijk nog niet mee bezig ) maar zij is ONWIJS blij, na drie dagen zenuwen hahahha dus ja...ik denk dat je beter te vroeg kunt zijn als te laat.....te laat is onomkeerbaar natuurlijk!!!!!
Jee.......verder kan ik eigenlijk weinig zeggen, ligt helemaal aan jullie gevoel en omstandigheden natuurlijk,

Ik denk wel aan jullie en sterkte met de "beslissing"

Groetjes Kaa

Terug
Bovenaan