Tijd niet op het forum geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb denk ik zo'n 3 maanden niet meer gereageerd op het najaar 2006 forum, ik heb wel regelmatig jullie verhalen mee  gelezen. Tijdens mijn vakantie ben ik erg depressief geworden (nog erger dan ik al was) en zat helemaal in zak en as, gelukkig heeft mijn man me er doorheen getrokken! Ik krabbel beetje bij beetje wel weer op dus wilde ik toch een klein berichtje achter laten. Ik kan het forum nooit helemaal los laten haha dus las en lees ik jullie topics nog steeds mee alleen ben ik momenteel niet zo van het reageren dus sorry daarvoor!

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Dat is kl*te zeg! Gaat het nu wel weer een beetje met je?

Verder hoef je jezelf absoluut niet te verantwoorden of je wel/niet reageert of wel/niet meeleest. Hartstikke gezellig als je er bent, ook prima als je geen fut of zin hebt.

Groetjes, KT

hou ons wel een beetje op de hoogte van hoe het met je gaat?

Hai Puk,
Leuk om weer even een berichtje van je te horen.
Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen, je bent niks verplicht, dat weet je.
Ik hoop dat je je snel wat beter zal voelen.
Hoe is het met de vooruitzichten op een andere baan?
Groetjes Sil

Hey puk!

Zóóóó hey... das lang geleden! maar meid, hier nog 1 hoor... alleen slepen sommige meiden me er hier ook een stukje doorheen
Maar goed, niet iedereen kan dat... weet ik ook wel.

Wel leuk dat je wat van je laat 'horen' en wat fijn dat het een opwaardse lijn is, en dat het beter met je gaat.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan