Tijd om te forummen

A

Anoniem

Guest
Er zijn veel mama's online, zijn alle kindjes zoet aan het spelen?? Ik kan eigenlijk alleen maar forummen als Ivar op bed ligt, anders begint ie snel te piepen...

Groetjes Jenneke

Thom ligt net even te slapen, dus vandaar dat ik even tijd heb, als hij straks wakker is mag hij met mama mee winkelen  . Even een cadeautje bijhalen voor zijn verjaardag donderdag en mama wil nieuwe schoenen
Groetjes mv Thom

Stef ligt nu ook in bed, maar 's ochtends neem ik het nooit zo nauw met alle regeltjes....
Ik zorg dan dat hij niks kan uitspoken en wil even gewoon wakker worden. (dat doe ik dus hier, jullie merken niks van mijn ochtendhumeur....) Stef vindt het prima. Na een uurtje wordt hij het zat. Dan spelen we meestal nog even en dan gaattie naar bed. Zodat ik nog weer even kan forummen en daarna het huis doen....

Liefs Annet

Fabio ligt lekker in zijn bedje te slapen, anders lukt het bij mij ook niet hoor!
En als ie wakker is, krijgt hij mijn aandacht en ga ik niet achter de computer zitten.

Groetjes van Cissy

Ook Linde slaapt, vannacht wilde ze niet en is nu in diepe rust.
Net al boodschappen gedaan dus ik moet alleen nog poetsen en strijken, maar eerst even hier rondneuzen dus!!!

groetjes Daniëlle.

Kay is vandaag naar het KDV, en dat is wel wennen hoor hahaha..
Ik heb normaal nooit s'maandags vrij, alleen als ik het weekend moet werken wat nu dus het geval is. Maar omdat ik vollop aan het klussen ben op de zolder, en ik het belangrijk vind dat hij zijn ritme gewoon houd is hij er vandaag gewoon naar toe. Dus wel een beetje vreemd om helemaal alleen thuis te zijn..

Maaaaaar áls Kay gewoon thuis is kan ik makkelijk forummen als ik dat wil (laptop op eettafel). Of kan ik gewoon mijn ding blijven doen. Hij amuseerd zich zo makkelijk alleen en vind het geen enkel probleem als ik uit zijn zicht ben. Ik hoef dus niet continue aan zijn zijde te blijven en dat is heerlijk!

Esmé mv kay

Yoëll verbouwt de woonkamer, sjouwt met van alles in het rond, klimt in de kattenmand, enz enz. Hij vermaakt zich prima zolang ik maar in zijn zicht ben.
Dus de laptop staat hier op de bank en af en toe komt hij even mee typen.

Pauline

Terug
Bovenaan