<p>Hallo allemaal, Ik vraag me echt af of ik me nu aanstel of dat ik helemaal niet zoveel vraag.</p><p>Mijn vriend spendeert bijna al zijn tijd achter zijn laptop. Hij doet nu zijn afstudeer onderzoek voor school wat veel tijd kost. Maar de vrije tijd die hij heeft speelt hij games op zijn laptop of kijkt youtubefilmpjes. Kortom, hij zit hele dagen op zijn laptop. De zaterdag was altijd onze dag samen. Dan gingen we vaak lunchen in de stad en liepen we over de markt. Nu gaan we op zaterdag ook vaak samen weekboodschappen doen. Maar de laatste maanden is dit ons enige uitje op zaterdag. De supermarkt voor weekboodschappen. Eenmaal thuis kruipt hij dan weer achter zijn computer. Als ik er dan wat van zeg vindt hij dat ik me aanstel en zeur. Want ja, we hebben toch samen weekboodschappen gedaan. Dus ik heb mn portie samendoen toch weer gehad?! Ik voel me daardoor veel eenzaam in onze relatie en probeer mezelf dan maar een beetje te vermaken door met onze dochter van anderhalf te spelen maar ik mis het samen dingen doen met z'n 2 of als gezin. Ik ben nu zwanger van de 2e dus misschien voelt het door de hormonen wel extra negatief maar ik ben heel benieuwd hoe dat in andere relaties zit. Eis ik teveel?</p>