tijd terug draaien

zouden jullie soms ook niet ff de tijd willen terug draaien, naar je mooiste moment uit je leven? en dan gauw weer naar realitie???

ik zou graag terug willen spoelen naar me bruiloft.

Ik zou ook graag terug willen spoelen naar mn bruiloft (toen mn meisje nog lekker warm in buik zat) en ook de vrijdag voor dat ik zou gaan bevallen zou ik nog wel eens willen beleven (niet de bevalling zelf hoor!!!). Ze hadden me namelijk vrijdag verteld dat ze me de zaterdag erop gingen inleiden. Nou zo'n spanning. Ik lag toen in het ziekenhuis en heb echt een kei leuke avond gehad met de verpleegsters en mn buurvrouwtje. Ze hebben me er echt doorheen geholpen. Toen ik zaterdagmorgen om 6 uur werd gewekt dacht ik echt 'ja nu gaat het beginnen'... oh dat was echt een gaaf gevoel.. totdat de wee-en begonnen

Ja die weeën he. verschrikkelijk. maar ja als je je kleintje dan vast heb............ zucht smelt weer weg naar dat moment. dan weet je waar je het voor gedaan heb al dat persen

Hoi,

Ik zou graag eventje heel ver terug willen gaan. Mijn moeder is
overleden toen ik 10 was. Ik zou heel graag eventjes teruggaan naar de
tijd dat ze er nog was.

Maar er zijn eigenijk heel veel momenten die ik nog wel weer een keertje mee zou willen maken.

Groetjes Natasja

dat vind ik ook idd iets moois om naar terug te gaan. is het nu niet moeilijk voor je nu je zelf moeder bent om geen moeder meer te hebben? of praat je er liever niet over?

Jemig, ik zou zoveel nog eens willen doen...Bijvoorbeeld de maand
dat Stef verwekt is.....Was een goeie maand!!
En idd mijn bruiloft en de eerste dagen met mijn kleine hummel.
Sjonge, zou niet kunnen kiezen

haha de maand dat stef verwekt is duh... lol.. tyche was toeval..we hadden het die maand denk ik 2 keer gedaan ofzo. klinkt ook zielig.. normaal doen we het vaker hoor

oh weet je wat ook grappig was. ik ging met de dochter en een nichtje van mn man de zwangerschapstest halen... (hun mochten even bij de intertoys kijken). Nou bij de etos staat er een oude klasgenoot van mij aan de kassa.. dan maar naar de kruidvat.. daar liep een ex van mij. ik dacht, zul je zien dat ie dalijk achter mij staat. Dus lang getreuzeld.. toen hij weg was die test gekocht. Vroeg mijn man zn dochter..' wat heb je gekocht?.. ze was toen 6 jaar). Ik zei 'iets voor mevrouwen'.  Fluisterd dat nichtje van toen 10 jaar... oh zeker maandverband.

Nog een moment om naar terug te keren.. dat ik het mijn man vertelde (dat ik zwanger was).. die blik in zn ogen.. geweldig!

Terug
Bovenaan