<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Mijn kindje is 2,5 week jong. Ik heb de 1e week in het ziekenhuis gelegen na de bevalling waardoor ik maar 2 dagen kraamzorg thuis heb gehad. Zij gaf aan dat ik overdag 3 uur tussen de voeding moest laten zitten en 's nachts 4 uur. (Ik geef flesvoeding) 'S nachts is het geen probleem en blijft er inderdaad vaak 4 uur tussen zitten. Alleen overdag wil mijn kindje soms al na 2,5 uur de fles en zoals nu had hij eigenlijk om half 5 de fles gemoeten maar hij slaapt nog dus ik laat hem nu nog maar even slapen.. Moet ik gewoon voeden naar behoefte of toch meer de 3 uur tussen periode aan houden? De hoeveelheden die hij drinkt verschilt ook per fles.. soms is het 70cc, soms wel 100cc. Ook valt hij vaak in slaap tijdens het voeden. En na een halfuur gaat hij alweer 'happen', ook na een fles van 100cc. Hij huilt best vaak korte periodes, wanneer ik hem dan op pak of ga zingen is hij ook gerustgesteld maar na 10 minuten begint het soms gewoon weer.. hij heeft wel erge last van krampjes en ik overweeg ook om misschien een keer langs een osteopaat te gaan.</p><p> </p><p>Wat is jullie schema/advies aan mij? </p><p> </p><p>Groetjes</p>