<p>Onze baby is nu 9 dagen oud en geboren met 36+2 weken! </p><p>Ze drinkt keurig maar slaapt ook heel veel, is rustig. Steeds ietsjes langer wakker naar een flesje. </p><p>De hoeveelheden wat ze drinkt wisselt nog wel heel erg! Maar nu zit ik met het volgende, de kraamzorg zegt dat er maximaal 4 uur tussen een voeding mag zitten, maar soms laat ze er ook gewoon 5 uur tussen! Wij hebben zitten kijken en merken dat ze dan zich zelf meld, veel meer drinkt dan wanneer wij haar wakker maken!</p><p>wij voeden op verzoek, we zijn begonnen met op tijd voeden maar dan drinkt ze gewoon maar max. 10cc! </p><p>Wanneer we op verzoek voeden meld ze zichzelf keurig! Temperatuur gaat goed doormiddel van een kruik! </p><p>Ik ben nog vet onzeker als kersverse mama en vraag me af wat wijsheid is, mijn voorkeur gaat uit naar dat ze zich zelf meld en als dar met 2 uur is is het goed, maar als er 3 tot 5 uur tussen zit is het ook goed! </p><p>Hoe gaan jullie hiermee om? Iemand die mij kan helpen zekerder te worden en meer vertrouwen in mezelf kan laten krijgen. </p>