Tijd van het jaar????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
De laatste tijd lees ik van veel meiden dat ze overtijd zijn, maar negatief testen! Zelf ben ik er een van dus misschien valt het me meer op dan anders. Ineens zie ik meerdere topics over min of meer hetzelfde onderwerp. Zou het de tijd van het jaar zijn haha? Ik weet zelf hoe lastig die onzekerheid is maar blijkbaar komt het dus veel voor op dit moment bij dames hier op het forum. Toch fijn om hier je ervaringen te delen! Hopelijk krijgen we allemaal snel meer regelmaat of natuurlijk een positieve test dat zou nog veel mooier zijn!! Alle dames met een rommelige cyclus.....succes met wachten...........ik doe mee in elk geval!

hi,

ik heb een maandje geleden denk ik toen in een topic gezet dat het met het voorjaar te maken heeft net als dat veel mensen depresief kunnen worden als het te lang rotweer is, kan de cyclus verstoord worden door het voorjaar omdat je ineens anders gaat denken en voelen doordat het weer wat vrolijker word. en twee dagen later is hetw eer koud en nat, zelf ben je hierdoor een beetje ontregeld en in de war, wat moet je nou verwachten en zo ontregeld je manier van doen je cyclus ook.

hier heeft toen een heel stuk van op internet gestaan, ik weet alleen niet meer waar maar hier komt het opneer.

ik heb er zlef ook last van hoor, normaal keurig 29 dagen en vorige maand 34 dagen en deze maand was mijn eisprong al op dag 26!!! blij dat ik ovulatie testen gebruik anders had ik deze maand mooi telaat geweest

Ik heb het inderdaad ook wel eens in het voorjaar gehad... gek hè?

het weer is ook om depri van te worden.... vorige week dik 25 graden en nu kan de winterjas weer de kast uit... :mad: wordt je toch gek van!

Nou dames het is bijna te toevallig dat ik gisteren dit topic open en vanmorgen na 76 dagen eindelijk ongesteld ben geworden!!! Had natuurlijk veeeel liever die positieve test gehad maar dit is toch ook een opluchting hoor, eindelijk kunnen we weer een ronde verder. Heb vast de afgelopen maanden geen eisprong gehad met zulke lange cycli, de eerste 45 dagen en nu 76 dagen. Hopen dat nu mijn lichaam het weer gaat oppakken. Ben nu twee weken bezig met Etos zwanger worden caps in de hoop dat dit een gunstige invloed heeft op mijn cyclus. Ik ga denk ik ook maar het advies van mijn huisarts opvolgen en beginnen met temperaturen. Hopelijk kan ik dan een eisprong ontdekken en dan kan ik ook beter bepalen wanneer mijn NOD dan is want daar heb ik nu natuurlijk geen idee van. Ik weet alleen niet of ik dat temperaturen volhou want het komt eigenlijk wel erg precies maar ik ga mijn best doen. Ik word er weer helemaal blij van!! Op naar de volgende ronde!!

Gelukkig dat het toch na zo'n lange periode gekomen is. Je bent natuurlijk liever zwanger, maar het is heel fijn als je weet dat je lichaam goed werkt. Zelf ben ik helaas al 3 weken overtijd en nog steeds niet ongi. Ik ga volgende week naar de dokter, deze week was hij op vakantie, dus dan zien we wel weer verder. Laat me even weten hoe het gaat met temperaturen, waarschijnlijk moet ik daar ook mee beginnen.

Heel veel succes!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan