tijd vliegt

Hoe is het inmiddels met iedereen?
vinden jullie dat de tijd ook zo snel gaat? a.s. donderdag al weer 27 weken zwanger, als alles goed blijft gaan mag ik dan over 10 weken al weer thuis gaan bevallen!! pfffff...Helemaal met de decembermaand ertussen, die ook altijd voorbij vliegt is februari al weer in zicht!!
Ik heb het idee dat deze zwschap, voor mijn gevoel, snelle voorbij gaat dan bij de 1e..

haha ja dat gevoel ken ik, bij onze dochter konden we de maanden wel om kijken en het duurde af en toe zoooo lang, maar nu de tijd vliegt voorbij nog 12 weken en dan zijn de 40 weken voorbij.
denk dat het komt omdat je er toch niet de hele dag bij stilstaat, ben druk met onze dochter en de andere dingen in huis

ja vind ik ook bij de eerste zwangerschap kon het me niet snel genoeg gaan en nu wil ik nog wel even een paar weken extra!! ik heb nog zoveel te doen, school afmaken,babykamer afmaken, en idd tussen door de feestdagen. gaat het super snel!!

Ik vind de tijd helemaal niet snel gaan ondanks dat de dagen drukker dan druk zijn dus eigenlijk voorbij zouden moeten vliegen.....zo zie je maar weer hoe het kan verschillen, maar wel ons eerste kindje dus misschien dat het toch daar aan ligt.

Terug
Bovenaan