Tijd voor actie

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Eindelijk, na vier lange jaren, is deze gyn het met me eens dat het tijd wordt voor actie
Sinds een maand of vijf heb ik ineens een cyclus, zo maar spontaan. Terwijl daar eerst heel veel hormonen voor nodig waren en het dan nog niet optimaal was.
Over twee weken krijg ik een baarmoederfoto. Daarna mogen we met IUI gaan beginnen!
Omdat mijn cyclus nu goed is en  het zaad van hubbie optimaal is gaan we in eerste instantie zonder hormonen aan de slag.
De cyste van vijf cm doorsnee die er in december was, is ook verdwenen.
Dus ik word voorzichtig weer wat positief!
Hopelijk kom ik ook snel met goed nieuws hier.

Liefs astrid

Hoi Astrid,

Dat mocht ook wel tijd worden zeg. Blij te horen dat er binnenkort actie gaat plaatsvinden.

En helemaal goed dat je nu uit jezelf een mooie cyclus hebt. Het lichaam blijft toch een raar iets :)

Maar goed ik zal je in de gaten houden en voor je duimen op nog beter positief nieuws binnenkort .

Groetjes Sabine

Eindelijk actie!!!

En wij gaan met z'n allen vreselijk voor je duimen en kaarsjes laten branden!!!

Liefs,
mama Peet

Hi Astrid,

Joehoe!!!! Eindelijk goed nieuws inderdaad. Wat een goed vooruitzicht, kon je nu ook wel gebruiken lijkt mij. En je klinkt heerlijk strijdvaardig dus you go girl!!!! Nu is het tijd voor actie idd en dat er dan maar geweldig positief nieuws op mag volgen.
Ik duim voor jullie!

Liefs Scorpy

Eindelijk acie!!!!!

Succes met de baarmoederfoto. Tis geen pretje, maar het is echt zo voorbij.
Zal aan je denken.

Groetjes Kippie.

Hoi Aslan, dat is goed nieuws zeg. Succes met je baarmoederfoto, even tanden bijten, maar het is zo over hoor en ja, ik zeg altijd maar zo: alles voor het goede doel en de bevalling zal vast meer pijn doen...........;)!

Groetjes, Pleun

Hé meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Ik ben nu aan het wachten tot ik ongi word om een afspraak te maken voor de baarmoederfoto. Ik zit nu op dag 26 (de afgelopen keren had ik een cyclus van 35-24-30-24 dagen) en het zal dus één dezer dagen wel komen. Vrijdag krijg ik de uitslag van het bloedprikken, dus of er een eisprong geweest is.
Ik zie niet zo op tegen de foto, heb een vrij hoge pijngrens dus dat moet wel goed komen.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan