tijd voor de tweede ronde

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ook ik ben hier nieuw. Sinds 26 januari ben ik ook gestopt met de pil, en hoop nu dus snel zwanger te zijn van onze tweede.
We hebben al een zoontje van 2 jaar, hij heet Lance. de eerste keer stopte ik op 2 februari 2003 en was de test positief op 5 mei 2003, 3 maandjes over gedaan dus, daar teken ik weer voor.
Lance is uiteindelijk op 6 januari 2004 geboren, ik heb toen een tijd in het ziekenhuis gelegen met zwangerschapsvergiftiging. En uiteindelijk hebben ze mijn bevalling ingeleid omdat het te riskant werd, ik was toen 38wk+3.
Het lijkt me echt heerlijk om weer zo'n klein lijffie in je te voelen te bewegen, kan haast niet wachten.

P.S. ik heet trouwens Martine, ben 26 jaar en kom uit heusden

heel veel groetjes en tot schrijfs,xxjes MArtine

Hoi,
Succes met zwager worden.
Zelf ben ik nu 7 maanden bezig voor de eerste, ik ben ook 26.
Kan ook niet wachten, wil zo snel mogelijk zwanger zijn. Helaas weet niemand wanneer dat gebeuren gaat.
Liefs Rene

Hoi,
Kan ook niet wachten, wil zo snel mogelijk zwanger zijn. Helaas weet niemand wanneer dat gebeuren gaat.
Liefs Rene

Hoi,
Liefs Rene

het forum doet een beetje vreemd vandaar nu ineens 3 berichtjes

Hoi...het zou inderdaad mooi zijn als het weer binnen 3 maandjes zou lukken!
Succes in ieder geval.
Leuk dat je er al een hebt! Leuke naam ook!

ik ben Natascha, 21 jaar en zit nu in maand/ronde 3 en hoop ook heel erg binnenkort zwanger te zijn.

Hoi allemaal,

Ik ben Carina, ronde 5, 25 jaar. Wat heerlijk dat je al een kleintje hebt. Ik kan ook niet wachten. En natuurlijk is het niet de eerste keer dat ik het denk, maar ik heb echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Ik heb mijn NOD op 4 februai en ik heb al een ruime week een soort steken onderin mijn buik, maar niet zo als ongi klachten. Verder erg gevoelige borsten. Ik hoop het zo, maar goed eigenlijk durf ik niet te veel te hopen. Nog even afwachten maar.

Sterkte allemaal

liefs Carina

Hoi Martine, mama van Lance,

Ik ben Biaggi, 25 jaar, bijna 26 ( 4 april )
zitten nu in ronde 19 (eigenlijk ronde 25)
en voor ons eerste kindje. Het lijkt mij ook
een super gevoel om een klein mensje in
mijn buik te voelen. Heel veel succes met zwanger worden !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan