Tijd voor een feesie!

Hoi meiden,

Bij mij is het stil aan het front, geen ontwikkelingen en da's wel lekker!
Ik ga me vanavond met andere dingen bezig houden ipv zwanger worden, want....wij geven een party vanavond!!
Manlief en ik worden 70 samen en we gaan onze 'ouwe dag' inluiden :)
Het huis + tuin is er klaar voor, de muziek staat al aan. De hapjes en welkomsdrankjes staan in de fridge en nu maar hopen dat het droog blijft!!
Had nog gehoopt op een zwoele temperatuur maar nee, echt Nederlands weertje. Ach het wordt supergezellig met onze vrienden en de cocktails!!
Wens jullie ook een gaaf en gezellig weekend!

Tot laterrrr.
lfs. Suus

He die Suus,

Leuk idee zeg om een feesie te geven omdat jullie saampjes 70 worden !! Errug goed initiatief. Het weer werkt niet echt mee, maar ach who cares als de cocktails goed smaken !

Have fun !!

Liefs,
Luna

Hee Luna,

Jullie hebben ook een HELE goeie reden om een feesie te geven...,met z'n deux!
Voor jou dan nu effe geen cocktail, alhoewel ik er ook veel in de gids heb zien staan zonder alcoholica!

Zweef je lekker op je rose wolk, meis?!
Ik vind het echt supergeweldig voor jullie! Je wordt mama in het voorjaar, het seizoen dat alles ontspruit, incl. jijzelf, wow! Enjoy it, hè!

liefs, Suus

Hai Inge,

Was supergezellig ons feestje!!
Gelukkig bleef het droog en het vuur en lampionnetjes in de bomen maakten het helemaal af...
Ook onze zelfgemaakte hapjes gingen er goed in en ik heb lekker staan swingen op -hoe toepasselijk- gouwe ouwe 70 muziek.
Alles in alweer opgeruimd en we duiken er maar wat vroeger in vanavond, beetje brak zijn we nog wel. Krijg je als je samen 70 bent geworden, hihi.

Hoe is het met jou, herstellende vrouw?! Wanneer mogen die nare pleisters eraf of moet je op een nacontrole wachten? En hoe is het met je mannetje? Is hij al geopereerd of moet ie nog aankomende week?
Hopelijk sterk je goed aan aankomende week en voel je je niet al teveel alleen in het grote huis! Jullie vriendinnen en vrienden komen vast wel langs en anders koop chocola!
Want CHOCOLA HELPT!!
Spreek je gauw,
liefs Suus

Ha die Suus,
Gaaf zeg zo,n feest, dat doet een mens goed dat lees ik zo.
Ook heerlijk om even niet met t zwanger worden bezig te zijn en lekker uit je dak te gaan en hopelijk valt jullie kater nog mee en zo niet is dat t vast wel waard, in ieder geval slaap lekker en vooral slaap lekker lang.
Groetjes pluk

Hee die Pluk,

Ja lekker is dat zo'n feestje, deed me idd goed. Wel ons slaapgebrek weer ingehaald vannacht, was wel nodig!
Hoe was jouw weekend? En hoe gaat het de laatste tijd verder met jou?

Spreek je gauw,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan