Tijd voor taart want Zifjon loop los!!!

A

Anoniem

Guest
Zifjon loopt ook  al een hele tijd langs de tafel en achter de loop auto en doet al weken 6 passen los. Maar sinds 3 dagen loopt hij nu door de hele kamer en sinds vandaag staat hij zonder steun zelf op vanaf zit positie en gaat lopen ook buiten. Yeah zo schattig om die kleine kont kruimel met zijn pamper kontje te zien waggelen op die pootjes.

En we hadden afgesproken dat als Zifjon los kon lopen hij een gebakje zou krijgen en zelf op mag eten. Dus camera bij de hand en schieten maar die foto's. wat een mijlpaal

Wat goed zeg! Wat ben je yrots dan hé, als mama, als je kindje gaat lopen!! ( En terecht natuurlijk!) Nina is van 23-01 en die vertikt het hoor, WHAHAHHA! Die schuifelt op d'r dikke kont overal heen, die vind het zelf wel best zo vrees ik...   Wel raar, want haar "grote" broer die liep al met 11 maanden los overal heen. Ik zie bij Nina hele andere dingen die ik bij Thomas toen niet zag denk ik dan maar.
Eet je lekker een gebakje mee?? Eetse samen...

Liefs, marieke

hoera :D:D:D
ja, het is idd ook wel een feestje waard hoor!
wat ben je trots dan he, op je kleine man :D
ik inieder geval wel hoor, op mn kleine meid :D
t is zo'n leuk gezicht :D
nathalia loopt de hele dag door, nu ze het door heeft.
soms wel lastig, want ze blijft echt doorlopen, tot ze er bij neer valt hahaha
vanochtend was ze heel erg moe (10 uur, bed tijd) maar wilde echt niet op geven, en ging zelfs in haar bedje lopen hahahahahhaa.
en krijg haar nu niet meer de kinderwagen in, zonder dat het huilen is,want ze wilt lopen hahaaha

nou, geniet er lekkr van.
en eetsmakelijk me de taart :D:DD

liefs, do

Geweldig he Shanice loopt ook al los vanaf pasen en die doe niet anders meer als ik er in de box zet is het huilen maar jammer dan.Ze rent achter de grote broer aan hihihi
Hoe gaat het met je?
Ik moet morgen met milton naar de kno arts mijn huis is al gesaneerd maar de gemeente schiet niet op k...te mensen zijn het.

groetjes lisette

Hey leuk is het he?

Doreen (1 febr) liep vanaf 17 mrt echt los, daarvoor al een paar meter, maar wat een mijlpaal is het als ze het hele huis door gaan!!
Geniet er maar lekker van.
Buiten spelen wordt nu ook leuk, lekker naar de speeltuin.

Liefs,
Karlien

Hoi!

Wat goed dat hij los loopt!
Ik hoop dat de taart lekker was, je kunt het denk wel gebruiken, want nu verbrand je nog meer calorieen als je achter hem aan moet rennen!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan