tijd

Hoi

Ik heb een vraag, heb a verschillende spenen op de fles geprobeerd maar ben er nog niet uit welke ik moet gebruiken.
Hij kloekt met de ene speen erg en komt er veel voeding terug en doet ie er erg snel over binnen een kwartier met tussendoor boeren in.
dit is de gewone speen van difrax.

met de andere speen doet ie er erg lang over soms wel bijna 45 min.
Dat is de platte speen van difrax.
We hebben ook de 123 speen van dodi gebruikt.

Wie kan me raad geven wat ik kan doen ,
groetjes jenny
 
Hoi,
Ik heb tot drie maanden de één-gaatjes-speen van Avent gebruikt, en ben daarna overgegaan op 2 gaatjes. Die gaan bij mijn dochtertje perfect. Misschien wil je die nog proberen?

Succes!
 
maar dan moet je wel een avent fles hebben ander lukt dat ook niet natuurlijk. Ik gebruik ze ook van difrax, mijn dochter doet ongeveer 10 min over de fles met speen (s) de kleinste is dat geloof ik. Als ik hem dan in haar mond doe spuit het er al uit, maar als hij dan eenmaal zit gaat het perfect.
 
Ik heb ook de difrax smal en medium nu ook de platten speen is dat.
Ik vind hem fijn maar hij doet er lang over. vind ik zelfs met de medium doet hij er min 30 min. over. staat er een tijd voor eigenlijk.

 
prik je de spenen wel af en toe door?
mijn ervaring is dat ze beter rustig kunnen drinken dan te snel want dan krijgen ze ook weer last van hun maagje. het is wel altijd even wennen als je naar een grotere speen gaat.
volgens mij is een kwartier normaal.
succes
 
Hoi Jenny,

Ik heb net als Carola goede ervaringen met de spenen van Avent. Onze zoon had tot ongeveer 7 weken de eengatsspeen en daarna zijn we overgegaan op die met twee gaatjes. Dat was eerst een paar dagen even wennen (hij wilde veel te snel, en spuugde dan veel terug) maar na een dag of drie ging het beter. Tussendoor even laten stoppen met drinken (fles eruit, even rechtop laten "zitten" op je schoot en/of boertje laten) zijn natuurlijk altijd een goed idee.

Groetjes Patricia

PS. hoe oud is je kindje eigenlijk? De mijne is 9,5 week.
 
Hai

Wij gebruiken omneo1 wat volgens mij iets dikker is dan de gwone melk en als fles de difrax optiefles!

na ongeveer 8 verschillende spenen van diverse merken te hebben geprobeerd:
Difrax small te klein/medium te klein en dental te groot
Bibi 1,2,3past niet handig op de optiefles dus elke keer een heel gedoe, small te klein, medium te groot

Zelf gaatjes geprikt ook geen succes!

Nu gebruiken we nutricia startersspeen en daar ijn we zeer over te spreken! Maar ik denk dat het helemaal aan je kleintje ligt welke je het beste kunt gebruiken!

Suc-6 Corine
 
Terug
Bovenaan