tijdelijk afscheid vanwege Hernia

Hoi lieve meiden,
Ik ga jullie tijdelijk verlaten, jammer genoeg.
Zit al een paar week met rugklachten thuis. Eerst dacht de HA dat het spit was, maar tot mijn grote schik, is het een hernia. Echt heel erg balen. Eerst die miskraam en nu dit. Mijn lichaam laat me helemaal in de steek.
Ik wacht nu op een oproep van de neuroloog, weet nog niet hoe lang dit gaat duren. Maar 1 ding staat vast, ik mag voorlopig niet zwanger worden.
Ik zal proberen om zo af en toe hier te komen lezen. Maar echt reageren doe ik niet, zelfs dit berichtje intypen kost me al erg veel moeite.
Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte. En ik hoop tot gauw.

Groetjes Willemien

Hai Willemien,

Ik was even op bezoek bij jullie forum toen ik je berichtje zag. Graag wil ik hier toch op reageren. Ik ben op dit moment zwanger van een tweeling en ben in april uitgerekend.

Wat vervelend zeg een hernia. Toen ik zwanger was van mijn dochter (is nu 16 maanden) had ik ook last van een hernia. Ik heb toen 8 weken in het ziekenhuis gelegen voordat ze mij wilde opereren. Ik denk dat het zeer goed is dat je gaat wachten op een zwangerschap. Ik lag maar te wachten totdat ze mij wilde opereren. Uiteindelijk ben ik in week 15 's ochtends geopereerd en s avonds liep ik weer.

Heel veel sterkte!!!

Groetjes,
Marielle

Terug
Bovenaan