tijdelijk geen internet....

A

Anoniem

Guest
baal baal baal... heb thuis tijdelijk geen internet, kan dus niet veel mee kletsen op het forum! wil wel laten weten dat ik aan iedereen denk en iedereen heel veel succes wens! probeer af en toe op mijn werk te kijken, maar dat kan maar minimaal!

SUCCES ALLEMAAL!!!!

Liefs Fleur

succes deze maand (wanneer heb je NOD)? Heb je het al ingevuld in het feb overzicht?

gr mama van MD

PS hoop dat je snel zwanger bent! voor jullie 2e gaan jullie toch?

Hoi Fleur,

Balen hè, als je ff niet  mee kan lezen. Zeker  tijdens deze spannende dagen. Ik hem mijn NOD ongeveer gelijk met jou. Jij vrijdag, geloof ik en  ik donderdag of vrijdag. Ik hoop dat ik tot zaterdag kan wachten met testen...Ik heb van die matcare testen in huis die ik vanaf gister blijkbaar al had kunnen gebruiken, tjee wat word de verleiding dan groot. Heb het tot nu toe niet gedaan en ga het ook nog niet doen. Ik heb wel allerlei "zwangerschapsklachten", maar die vertrouw ik niet. Ben al sinds een week misselijk en heb pijnlijke borsten. Normaal krijg ik daar pas last van rond zo'n 6 weken zwangerschap...Bij mij gold tot nu toe in ieder geval altijd, hoe minder klachten, hoe zwangerder  Hoe gaat het met jou? Al ergens last van of juist niet?
gr Jeni

Hoi hoi!

bedankt voor jullie reactie! baal idd dat ik niet veel kan kijken! Mijn nod is as vrijdag! spannend! voel van alles, begint vooral halverwege de dag.... tis onze 2e ronde voor ons eerste kindje! Spannend! Nou jeni, ik duim voor je! Jij ook voor mij??

Succes allebei! Hou jullie op de hoogte!

Liefs Fleur

Hee Fleur!!

Echt heel vervelend dat je zonder internet zit..

Als je vrijdag geen RD hebt, wanneer ga jij testen? Ik twijfel nog heel erg wanneer ik ga testen. (ook ik hoop vrijdag GEEN RD tegen te komen!!)
Mocht je de test gedaan hebben (of RD gekomen zijn? Hoop ik dat ik je snel weer lees. Ik leef er echt samen met je heen.

Liefs, Mar

Las dat jullie ook rond vrijdag NOD hebben => spannend he???

Heb alleen lastvan pijnlijke borsten, maar dat heb ik al anderhalve week. Voor de rest voel ik me heerlijk. Zit ook al te bedenken wanneer ik zal testen. Aangezien dit onze eerste ronde is is het niet helemaal duidelijk wanneer mijjn NOD is.
Veels sterkte met de laatste dagen wachten!!!!

groetjes linda

Hoi mariel!

Sorry, lees je reactie nu pas! Spannend he? Hoe voel je je nu? Ik heb vanaf vandaag echt een heel erg ongigevoel.....meer dan ik al had deze week. Ook doen mijn tepels weer opnieuw pijn. Dit heb ik ook altijd rond de eisprong, maar zakt daarna weer weg. Nu begint  het weer en doen ook mijn borsten met traplopen pijn.....nou ben benieuwd!

Ik probeer niet voor zondag te testen. Ik haal morgen voor de zekerheid maar een test van het kruidvat ofzo. heb er nog wel van matcare, maar daar heb ik en hoor je niet veel goede ervaringen mee. Hoewel de ovul.testen van matcare 2 weken geleden wel perfect werkten! Dus....

Ben benieuwd hoe het met jou gaat?? ( en de rest natuurlijk!!0

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan