Tijdelijke verzakking?

<p>Zijn er dames die een lichte verzakking hebben gehad na de bevalling en dit vanzelf weer genas? En zo ja, hoelang duurt e het voordat helemaal normaal  was? </p>

Als je het gevoel hebt dat er een balletje zit, voor als achter zou ik eens een bezoekje brengen aan de fysio. Ik pieste steeds in mijn broek als ik veel deed voelde ik letterlijk dat alles naar beneden was gezakt. Met wat oefeningen  en ondersteuning heb ik nu nergens last meer van. Ons meisje is nu bijna 4 maand.

Ik had een lichte verzakking. Kwam erachter pas na 8 maanden ofzo toen ik weer ongesteld werd en een tampon niet bleef zitten maar weer naar buiten kwam. Toen naar huisarts geweest en die zei dat er niet veel aan te doen was als ik nog meer kinderen wil. Anders kun je je er aan laten opereren. Geen idee of het bij mij uiteindelijk toch weer wat beter is geworden, ben ondertussen zwanger van de 2e. 
Als je er last van hebt, ga dan even langs de huisarts. Dan weet je zeker hoe of wat. 

Hoi gebruiker.
Off  topic.. Dit is al je 3e post die je hierover start op 1 dag. Als je er zoveel hinder van hebt of je zorgen maakt. Ga dan naar de huisarts die kan je vast helpen. Bij mij heeft fysio toen erg geholpen. Helaas hoort het er ook een beetje bij na een bevalling. En heb ook al wel gehoord dat t nooit meer helemaal weg gaat (tenzij je operatief er iets mee doet).
Succes en sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan