tijden voeding

hallo allemal.
ik heb een vraagje,mijn zoon is nu vier maanden. hij mag nu ds aan de fruithap en rijstebloem. hij krijgt nu 4 keer per dag een fles van 220cc nml om 8:30-12:30-16:30 en om 20:00. Hij slaapt van 10:00 tot 11:00 en van 13:30 tot 15:30. wat is nu het beste schema? en moet de rijstebloem gewoon bij de voeding? en geven jullie ook al groentehapjes? alvast bedankt. groetjes chantal
 
mijn zoon is nou bijna 6 maanden maar krijgt omgeveer hetzelfde als met 4 maanden.

krijgt 4 flessen van 210 cc water en 7 schepjes, om 7, 11, 3 en 7 uur, laatste fles met 5 schepjes nutrix (toen waren dat 2 tot 3 schepjes).

Ik ben begonnen met groente geven met 4 maanden, toen wilde hij het nog niet, toen ik het 2 weken later probeerde wilde hij wel. Ben met groente begonnen omdat dat minder allergisch is, en niet zoet. Nu krijgt hij 's ochtends half potje fruit en 's avonds half potje groente.

Je schema ziet er goed uit hoor, hij slaapt ook lekker veel, je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.

groetjes,
linda
 
Mijn dochter is nu 4,5 maand en krijgt door haar laatste voeding (ze krijgt er nog 5) nutrix (2 schepjes) en om 17.00 uur ongeveer krijgt ze haar groente of fruithap. Worteltjes, erwtjes en bloemkool gaan er gewoon in en ook peer is 'n succes, gewoon proberen wat hij lekker vindt!
Groetjes, judith
 
Terug
Bovenaan