<p>Hoi allemaal,</p><p>Zijn er mensen die tijdens de innestelingsbloeding nog negatief testten, en pas later positief? Of moet ik het gewoon vergeten? </p><p>Ik ben er helemaal down door en weet niet of ik deze ronde maar gewoon moet accepteren dat het niets is geworden, of dat het misschien toch raak kan zijn. Ik dacht namelijk écht dat ik zwanger was, tot ik vanmiddag na een mogelijke innestelingsbloeding een extra gevoelige test deed die negatief was.</p><p>Neem aan dat mijn temperatuur me morgen ook meer vertelt, maar hoor graag jullie ervaringen. Liefs! xx</p><p> </p><p>Dit is waarom ik dacht zwanger te zijn:</p><p>- 2 dagen overtijd (woensdag was NOD), heb ik nooit. Eisprong zelfde moment als altijd, want getemperatuurd + cervixslijm + test. </p><p>- Mijn PMS-klachten blijven uit na eisprong viel me op, op onderrugpijn na en stevigere borsten.</p><p>- Ik kreeg dinsdagnacht 8 op 9DPO enorme gemene steken in mijn baarmoeder in de nacht. </p><p>- Dinsdag, woensdag en donderdag (8-9-10 DPO) menstruatie-achtigekrampen (ken ik niet zo) en continue heel erg trekkend gevoel in mijn linkerlies.</p><p>- Donderdagavond erge buikpijn (ken ik ook niet echt)</p><p>- De bultjes op mijn linkertepel zijn groter en meer geworden. Dat had ik eerder ook bij miskraam.</p><p>- Op NOD woensdag (dag 29) een extra gevoelige test gedaan: negatief. Dacht: misschien ben ik te vroeg, aangezien veel meiden pas op de NOD testen, en ik altijd een late eisprong + korte laatste fase heb (dus als je dan kijkt naar dag 14, dan is dat bij mij pas maandag).</p><p>- Temperatuur was vanochtend nog even hoog als na de eisprong (36.9). Gisteren gedaald naar 36.8, nu dus terug naar 36.9. Ook goed!</p><p>- Dag 31 (vandaag), ofwel 11 DPO: 2 x mini roze slijm, alleen met vegen. Nog niets aan de hand.</p><p>MAAR ... deed vanwege dit mogelijke innestelingsbloed dus net opnieuw zo'n gevoelige test, en je raad het al: weer negatief.. moet ik het dus gewoon opgeven? Aaaargh dan al ronde 10 in
</p>