Tijdens innestelingsbloeding nog negatief?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Zijn er mensen die tijdens de innestelingsbloeding nog negatief testten, en pas later positief? Of moet ik het gewoon vergeten? </p><p>Ik ben er helemaal down door en weet niet of ik deze ronde maar gewoon moet accepteren dat het niets is geworden, of dat het misschien toch raak kan zijn. Ik dacht namelijk écht dat ik zwanger was, tot ik vanmiddag na een mogelijke innestelingsbloeding een extra gevoelige test deed die negatief was.</p><p>Neem aan dat mijn temperatuur me morgen ook meer vertelt, maar hoor graag jullie ervaringen. Liefs! xx</p><p> </p><p>Dit is waarom ik dacht zwanger te zijn:</p><p>- 2 dagen overtijd (woensdag was NOD), heb ik nooit. Eisprong zelfde moment als altijd, want getemperatuurd + cervixslijm + test. </p><p>- Mijn PMS-klachten blijven uit na eisprong viel me op, op onderrugpijn na en stevigere borsten.</p><p>- Ik kreeg dinsdagnacht 8 op 9DPO enorme gemene steken in mijn baarmoeder in de nacht. </p><p>- Dinsdag, woensdag en donderdag (8-9-10 DPO) menstruatie-achtigekrampen (ken ik niet zo) en continue heel erg trekkend gevoel in mijn linkerlies.</p><p>- Donderdagavond erge buikpijn (ken ik ook niet echt)</p><p>- De bultjes op mijn linkertepel zijn groter en meer geworden. Dat had ik eerder ook bij miskraam.</p><p>- Op NOD woensdag (dag 29) een extra gevoelige test gedaan: negatief. Dacht: misschien ben ik te vroeg, aangezien veel meiden pas op de NOD testen, en ik altijd een late eisprong + korte laatste fase heb (dus als je dan kijkt naar dag 14, dan is dat bij mij pas maandag).</p><p>- Temperatuur was vanochtend nog even hoog als na de eisprong (36.9). Gisteren gedaald naar 36.8, nu dus terug naar 36.9. Ook goed!</p><p>- Dag 31 (vandaag), ofwel 11 DPO: 2 x mini roze slijm, alleen met vegen. Nog niets aan de hand.</p><p>MAAR ... deed vanwege dit mogelijke innestelingsbloed dus net opnieuw zo'n gevoelige test, en je raad het al: weer negatief.. moet ik het dus gewoon opgeven? Aaaargh dan al ronde 10 in :(</p>
 
Mijn schoonzus testte pas 1,5 week na haar NOD positief ... Maar ze is wel een uitzondering.
Maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Hoe snel teste je bij je miskraam positief?
 
Ik had 24 maart wat licht bloedverlies (rozig), bleek later mijn eisprong. Daarna had ik op 31 maart en 1 april weer roze afscheiding. Dacht zelf dat het in m’n urine zat en ik een blaasontsteking had, dus urine weggebracht. Dit bleek uiteindelijk ook wel een blaasontsteking te zijn. 8 april leek er weer wat rozige afscheiding te zijn. M’n cyclus was onregelmatig dus weet niet precies wanneer m’n nod was. Ging zelf van 6/7 april uit. Uiteindelijk gewacht tot 10 april met testen en die was heel licht positief (clear blue), de 12e deed ik een digitale clear blue en die gaf 1-2 weken aan met middag urine.. Inmiddels bijna 39 weken zwanger..
het kan dus zeker dat je gewoon wat vroeg bent met testen. Hoop voor je dat je positief nieuws hebt! Wij waren zelf 14 maanden bezig voor we zwanger waren dus weer hoe lastig het iedere maand is..
 
Hoi Roza,

Het is normaal dat je met innesteling nog geen positieve test hebt, het kan echt wel een paar dagen tot weken duren voor je positief test.
Bij mijn huidige zwangerschap had ik een voorgevoel, testte 8 DPO negatief. Toen besloten te wachten tot mijn NOD. Pas op 13-14 DPO, na mijn NOD testte ikzelf positief op de zwangerschap test.

En ik hoor van sommige vrouwen dat ze pas paar weken later genoeg HCG aanmaken om een positieve test te krijgen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent?, mijn advies zou dat je nogmaals test rond je NOD met een geen gewone test; kruidvat 2v5 of eentje vd action bijv.

Early testen zijn helaas niet altijd even betrouwbaar ?? als in dat je soms toch een vals negatief kan krijgen. Andere kant is je teleurstelling misschien groter als je toch weer ongesteld wordt…

Sterkte met afwachten!
 
Hoi allemaal,
Superbedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen, zowel van de mensen die me helpen nuchter te blijven in dat het gewoon een ongesteldheid kan zijn, als de mensen die toch hoopgevende verhalen hebben. 
Vanochtend getemperatuurd, nog steeds evenhoog: 36.9. Vandaag nog steeds een beetje lichtroze spotting, meer niet. Ik ga dus inderdaad maar even afwachten de komende dagen, denk dat ik voor de zekerheid pas op dinsdag ga testen. Met een Kruidvattest ;).
Dank jullie wel nogmaals! xx
 
@bezigbijtje Mijn miskraam was overigens wel een rare zwangerschap: ik kreeg een paar dagen na mijn ongesteldheid ineens twee dagen een veeg bloed, dus de eisprong is daar misschien zelfs wel tijdens mijn menstruatie geweest, geen idee hoe dat liep, dus was daar denk ik al 2-2.5 week zwanger toen ik testte. Uiteindelijk ging dit met 5.5 week mis.  
 
Terug
Bovenaan