Tijdens plassen drukkent gevoel op de buik

A

Anoniem

Guest
Hoi mensjes,
tis best wel laat:p of voor mij erg vroeg haha... Maar vroeg me af heb 1 maart getest omdat ik twijfelde.. Op me 17 kreeg ik me menstruatie dag te laat. Maar nou heb ik sinds ander halve dag beetje zeurend gevoel in me onder buik, tijdens plassen druk je meestal der uit. Maar nou gaat het moeizamer omdat ik dan me buik echt voel spannen en best irritant aan voelt, mij vraag was kan je dan zwanger zijn terwijl je paar dagen der voor getest heb?..
Sorry voor al die vragen misschien maak ik me zelf helemaal gek^_^

al vast bedankt :D

liefs priscilla

Ja, na het testen kun je ook zwanger zijn. Niet iedereen heeft op de dag van de eignelijke menstrustie al genoeg HCGhormoon in haar urine om een zwangerschap aan te tonen. Bij sommige vrouwen dkan het wel 3 weken duren!

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Ik begrijp uit je vragen dat liever niet zwanger bent of juist wel?

Liefs Daisy

FF opnieuw met ochtendurine testen. Je kan last hebben van je blaas als je zwanger bent. Maar het kan ook een blaasonsteking zijn. Dus neem bij een negatieve test ook even contact op met je huisarts!

Ja wil graag zwanger worden. Ik moet nu de 13e ongesteld worden. Nee blaasonsteking heb ik niet weet heel goed hoe dat voelt haha auw! Maar dit meer zeurend moeilijk uit te leggen. Ja kan wel gaan testen maar kan ook et zo wachten tot de 13e is al weer bijna:p.. Nog een vraagje kan nachtdiensten je eisprong en vruchtbare dagen in de war raken.. Want als ik b.v in me nachtdienst moet testen wanneer moet ik het dan doen de ochtend dat doen of juist als ik geslape heb en dan de eerst keer testen nadat ik wakker geworde ben:D

Na het slapen. Het gaat erom dat je urine langer in je blaas heeft gezeten en langer de kans heeft gehad om HCG op te nemen.
Spannend hoor! Succes met afwachten!
Nachtdiensten kunnen idd je cyclus in de war brengen!

Hoe moeilijk het ook is, je moe voor een (zo betrouwbaar mogelijke) test toch echt wachten tot de 13e!
Moeilijk, moeilijk moeilijk, maar de enige manier!

Succes!

Terug
Bovenaan