tijdens stressvolle dag regelmatig steekjes in buik, herkenbaar????

Lieve allemaal,

vandaag een hele stressvolle dag achter de rug. een mail van mijn schoonmoeder die compleet verkeerd valt (ga jullie niet met hele verhaal lastig vallen) boos man opgebeld, gelukkig was hij het met me eens en is hij er nu om met haar te praten.

op mijn werk hoop gezeur door personeelstekort, personeel wat niet werkt, P&O die er niks aan doet. hele dag tranen, tranen, tranen, spanning spanning! ik probeer me rustig te houden, heb morgen gesprek met directeur, die heeft verhaal opgevangen en  die is  het met me eens, en maken zich ook zorgen om mij en ons kindje.

heb me behoorlijk druk gemaakt en hele dag raar gevoel in onderbuik. lijken kleine steekjes, groeipijntjes, harde buiken, ik weet het niet precies te omschrijven. herkent iemand dit, moet ik mij zorgen maken???

hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs Sylvia
16wk3dg

Hey Sylvia, ik herken jouw symptomen ook hoor.
Daarnet in het naar huis rijden van mn werk   is een auto tegen mijn achterbumper gereden (niks ergs, gelukkig enkel een kras in de bumper) en al meteen sloeg het in mijn buik... Was gewoon van het verschieten denk ik.
Voel me nu al gans avond miezerig in mijn buik, lichte steekjes en een zwaar gevoel.
Heb daar al vaker last van gehad na een stressy dag op het werk, het is gewoon belangrijk dat je nu goed uitrust en alles van je afzet (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan, maar het helpt echt!).

Doe het rustig!

Liefs Babeken
morgen 17w

Hoi Sylvia,
Ik weet niet of je je nog onzeker voelt over de steekjes in je buik (het is al even geleden en misschien heb je er al geen last meer van...). Ik heb al zo lang als ik weet dat ik zwanger ben regelmatig kleine steekjes in mijn buik. Eerst heel laag in mijn buik, maar inmiddels ook wel hoger. Ook ik heb me daar best wel eens bezorgd over gemaakt. Vorige week bij de vk het toch maar even nagevraagd. Ze gaf aan dat dit spieren zijn en dat dan samengaat met de groei van je baarmoeder (en dus je buik). Dat stelde mij erg gerust en jou misschien ook wel.
Gr. Susanne (15w4d)

Terug
Bovenaan